Sinds donderdag ben ik trotse eigenaresse van een mooie Gelderse merrie, ze is nu 6 en meet 1,78.
Ik heb haar van mijn stage overgekocht omdat ik graag wedstrijden wil rijden, maar ik met mijn tinker liever recreatief rondhobbel
Ze is er nerveus op dit moment dus ik neem alle tijd en heb nog niet gereden. Vandaar dat het me wel leuk leek om vandaag foto's te gaan maken. We hebben haar daarvoor even aan de longe gehad maar dat was niet zo'n succes, ze brak 2 keer uit op de rechterhand. Omdat het zo'n nerveus paard is, heb ik besloten om voor eigen veiligheid, even het halster onder het hoofdstel te laten.
Het is een paard wat nog heel erg veel moet leren, vooral rust vinden is voor ons op dit moment heel belangrijk. Maar ondanks dat er nog een lange weg te gaan is, ben ik toch al heel trots op hoe ze het nu doet. Ze komt van een stal waar ze 24/7 binnen stond en bij mij komt ze elke dag op de wei. Dit is dus voor haar ook een grote omschakeling, zelf haar naar de wei brengen gaat gepaard met een boel gesnurk en geblaas. Toch merk ik dat het elke dag al wel een stukje beter gaat, ook al heb ik haar net 3 dagen
nou genoeg verteld, nu de foto's van mijn geweldig mooie dame, hoe langer ik er naar kijk hoe verliefder ik op haar word.
Lekker in de wei staan kijken

Omdat ze uitbrak op de rechterhand zijn hier natuurlijk geen foto's van gemaakt!
Ik hoop dat jullie net zo genieten van mijn mooie dame als ik doe
! Veel plezier met haar. 
De volgende keer longeer ik haar gewoon daarin, dat is wat veiliger. Maar toch bedankt voor de tip!