Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Houden van is ook loslaten elenaMM77 schreef:Als ik de eigenaresse was had ik het dier al laten hemelen..
rienne schreef:elenaMM77 schreef:Als ik de eigenaresse was had ik het dier al laten hemelen..
Gewoon puur interesse hoor niet om je aan te vallen, maar waarom zou je dat doen? Omdat het nu voor de 2e x in 2 jaar gebeurt. Of intussen misschien wel meer daar laat ik me niet over uit. Als het meerdere keren gebeurt, buiten deze 2 keer zou ik het ook doen daar niet van.
Als er idd zolang aan gemodderd word zou mijn keuze ook snel gemaakt zijn 
rienne schreef:Ik snap je punt hoor ik zou het zelf ook doen als ze niet op knapt of het herhaaldelijk gebeurt. Ik ken het paard ook niet maar ik viel er een beetje over om na 2x dat dit gebeurt een spuit te geven.
Ook ik kan er naast zitten natuurlijkAls er idd zolang aan gemodderd word zou mijn keuze ook snel gemaakt zijn

Amaris schreef:rienne schreef:Ik snap je punt hoor ik zou het zelf ook doen als ze niet op knapt of het herhaaldelijk gebeurt. Ik ken het paard ook niet maar ik viel er een beetje over om na 2x dat dit gebeurt een spuit te geven.
Ook ik kan er naast zitten natuurlijkAls er idd zolang aan gemodderd word zou mijn keuze ook snel gemaakt zijn
Je zit er naast
Uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat dit al jaren aan de gang is.
Diep triest zo'n eigenaresse.