Hij wordt nog steeds leuker, stoerder, zelfzekerder .. de verandering blijft gek maar is o zo leuk

Tegenwoordig zijn we wat aan het spelen met het loswerken, om hem op die manier wat te kunnen laten bewegen. Immers kan ik hem niet meer longeren want bij teveel drafcirkeltjes wordt hij duizelig
Dus hebben we dit nu als alternatief. Het is nog wat oefenen en wennen, maar hij gaat steeds leuker! Enige jammere vind ik nog dat je merkt dat hij wel wil gek doen en springen (met momenten, het is geen springveer gelukkig
) maar dat hij nog niet goed durft, en als hij wel wat doet dan schrikt hij van zichzelf
Maar ben ervan overtuigd dat ook dit steeds beter gaat in de toekomst 
Heb wat kleine filmpjes ..
Meet [***]: het blije ei

1.

2.

3.

4.

Omdat de staleigenaresse de piste wilde slepen zijn we eens buiten gaan kijken hoe de wereld eruit zag .. Of ja, ik keek, en [***] die deed gewoon wat die altijd doet: gaan met die banaan .. en grasjes zoeken

(ponybeest heeft trouwens beetje afwijking naar links, en dat samen met wandelen en filmen blijkt niet zo handig .. maar zo zijn wij gewoon, dus alles ok
)En nog wat fotooooo's

5.

6.

7.

8.

Zo fijn om met zo'n pony te kunnen & mogen omgaan
Bedankt voor het kijken!
Maar zijn conditie is véééééééél beter dan die van mij 
Dus dat is nu even aankijken, weet nog niet goed wat ik ermee moet maar hij houdt je wel bezig natuurlijk
Soms is [***] best een verademing in vergelijking met [***], een stuk minder complex
Dank je wel
.