Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Michellette schreef:Lopen ze nu ook in schoenen maat 39 omdat ze die later misschien nodig hebben?
Wat je in eerste instantie dacht is een veel betere optie, zeker als je oudste dochter wat onzeker is. Laat haar spelen met eentje waarvan ze de indruk heeft dat ze er wat mee kan. Heeft ze het vertrouwen en blijft ze het leuk vinden dan komt vanzelf de tijd voor een grotere.

Wesco schreef:Het lijkt me een drama om als kind zijnde je pony te moeten verkopen omdat hij te klein word. Vandaar dat ik zei een grotere.
opisop_shop schreef:Zoals ik het lees zou ik eigenlijk sowieso nog geen pony kopen. Eerst naar eens wat meer ervaring opdoen.
kyrkelover schreef:Wat ik vooral heeel veel zie gebeuren is dat ponys op de.groei worden gekocht en wat dan in zeer korte tijd mis gaat.
Kindjes hebben dan niet veel in te brengen zijn als het ware passagier op de pony met alle gevolgen van dien.

Zoe_97 schreef:kyrkelover schreef:Wat ik vooral heeel veel zie gebeuren is dat ponys op de.groei worden gekocht en wat dan in zeer korte tijd mis gaat.
Kindjes hebben dan niet veel in te brengen zijn als het ware passagier op de pony met alle gevolgen van dien.
je bent altijd een passagier. Als je bij wijze van spreken als ene volwassenen op diezelfde A-pony gaat zitten ben je net zo goed een passagier. Als pony a wilt en jij b zal a toch gebeuren hoor