Ik ben al een hele poos niet meer actief geweest op bokt, omdat ik uit de paarden was helaas.
Maar een paar maanden geleden heb ik voor mn dochtertje een verzorgpony gevonden, en wat vind ze het leuk!
Shy is zo'n lieve pony, ze kan er echt werkelijk alles mee, en hij zal nooit geen stap verkeerd zetten. ( ja shetlander streken heeft tie wel is maar dat is niet erg hihi )
Hij is echt een pony wat zn gewicht in goud waard is
Ik zie elke keer vooruitgang bij haar en wat ben ik dan trots, als ik haar zo zie rijden en poetsen en spelen en weet ik veel wat maakt me dat gewoon helemaal gelukkig
En het leek me wel leuk om hier wat foto's en filmpjes te delen

Ze rijd nu pas 4 maandjes dus verwacht geen sterren van de hemel ruiter

Ik ben hoe dan ook heel trots op haar, en hoop dat ze nog lang kan genieten van dr pony
1 van de eerste keren dat ze ging rijden.

Lekker tutten

Lekker wandelen

Strand ritje

De filmpjes zijn van gisteren op het strandje hier
Nou bedankt voor het kijken! Hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik
Wat een dapper meisje zeg! Leuke combinatie ook. Wel ben ik er mee eens dat ze evht wat minder moet schoppen, en misschien wat meer oefenen met de handen stiller houden?
dat leert ze allemaal vanzelf wel. De pony zal er vast niet dermate hinder aan onder vinden dat het gevolgen heeft. Het meisje rijd 4 maanden. Dat komt echt wel goed.
en van de eigenaresse mag ze niet met zweepje rijden omdat hij daar slechte ervaringen mee heeft, dus moet ze hem continu aansporen, en aangezien ze niet veel kracht heeft in dr beentjes moet ze wat "overdreven" schoppen
misschien doet het geen pijn maar dat voelt die zeker wel dat geklep op de zijkant =]. Misschien idee met grond werk meer te doen ? 
Bedoel meer echt vrijheidsdressuur