Ik krijg een eigen pony!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Beau109

Ik krijg een eigen pony!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 00:05

Heaii allemaal,

Ik krijg volgend jaar of binnen 2 jaar mijn eigen pony, dus nog genoeg tijd om me voortebereiden :D
Ik heb eigenlijk geen ervaring met pony's of paarden. Ik mag geen paardrijden ook al wil ik dat, geen idee wrm ik dat niet mag van mijn ouders...
Het enige contact dat ik met pony's heb is ponyparkcity, daar ga ik elk jaar naartoe en ben er dol op! <3
De pony gaat zelf staan bij mijn tante in haar tuin ( er staat ook een stal).
Ik krijg de pony dan ook van haar... Ook al zijn mijn ouders er een beetje tegen, ma bon :9
Ik ben zelf 1m45 en weeg 35kg.

Mijn vraagjes :(:) :
-Moet ik dan a-pony, b-pony,... nemen?
-En welk ras? Ik wil er wel op kunne rijden af en toe, maar ja echt "rijden" kan ik niet maar eigenlijk wil ik de pony gwn als knuffel dier houden <3
Moet zeer betrouwbaar zijn!! En ik wil hem of haar ook trucjes aan leren.

*Ik begin met 1pony, mits ik niet zo veel ervaring heb later miss 2 :)

Ik ga elke dag naar de pony na het school, mijn school is toch een straat verder :o

Groetjes,
Marik

GEEN GEMENE REACTIES PLS!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Beau109 op 27-12-15 00:13, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Re: Ik krijg een eigen pony!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:06

Gaat de pony alleen staan? Zo ja, neem dan geen pony.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:08

Hey, ik zou eerder voor een grotere pony gaan als je echt een pony wil om mee te rijden. Je wordt al snel te groot voor een a of b. Wil je enkel knuffelen en borstelen, dan zou ik gewoon op zoek gaan naar een lieve, kleine pony.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 00:09

Als les te duur is hoe wil je in hemelsnaam een pony gaan onderhouden dan ?

eilleen333