Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yom schreef:Ik had een groot deel gezien maar vroeg me af waarom ze geen foto's lieten maken van die rug/hals
Majabeestje schreef:Ik heb het gezien. Eerste wat ik dacht toen ze vertelden over dat paard was: 'dat paard heeft pijn'.
Dat bleek dus ook. Ik snap niet dat de eigenaren daar zelf niet opgekomen waren..
Ik vraag me ook af of dit het type paard is dat zich zo kan aanpassen en overgeven als de andere paarden daar en of het goede gedrag standhoudt. Ik denk het niet. En ergens terecht, ik werd helemaal niet blij van de methodes die ze daar toepassen.
Chrstine_vdH schreef:Een erg komisch programma! Vanavond durfde een race paard de trailer niet op. Het lumineuze idee van helder licht Martin was: paarden zijn van nature claustrofobisch (wat ook helemaal klopt) dus we moeten het dak van de trailer halen!![]()
![]()
De dingen die hij zegt zijn zeker niet allemaal onzin en hij doet de paarden ook zeker geen pijn of zoiets, maar de methodes die hij hanteert en de uitleg erbij... tja... Ik zou het anders doen maar het is alweer 10x beter dan hoe de eigenaren met het paard omgingen. Ik geloof dat er nog heel wat te winnen is aankennis en inzicht daar in Argentinië!

Ook die dure hengsten van Gal en Minderhoud, van Hester etc.