Vandaag besloot ik ook maar eens een bokt account aan te maken.
Ik kijk best vaak hier op het forum maar had niet echt een rede om een account aan te maken aangezien ik toch niet meer reed of iets, dus ook niks kon plaatsen.
Maar....
Daar is vorige week donderdag verandering in gekomen.
Ik had op die dag een afspraak om bij een handelsstal kennis te maken om daar een van de paarden te gaan rijden, en toevallig zijn de paarden die daar staan ook nog mijn lievelingsras, het friese paard

4 prachtige friese hengsten staan er en ben echt super blij dat dit op mijn pad is gekomen aangezien ik de paarden echt verschrikkelijk erg gemist heb...
Het was wel weer even wennen en aangezien ik kwpners (en in die richting) gewend ben, en al een hele tijd niet gereden heb, dus had ik 2 dagen erna nog steeds hele erge spierpijn.
Vandaag was de spierpijn nog steeds niet helemaal weg maar ben er vanmiddag weer opgegaan en het ging al veel beter als de eerste keer erop, had namelijk nog nooit op een hengst gezeten, en het zit toch weer even anders als wat ik gewend was dus het was wel weer ff spannend, en ken hem natuurlijk nog helemaal niet goed, maar zat er vandaag een heel stuk zelfverzekerder op en denk dat de volgende keer nog beter zal gaan.
Ik zou graag commentaar willen hebben op mijn houding en tips (vergeet niet dat ik zo'n anderhalf jaar niet heb gereden, dus het gaat allemaal nog een beetje stroefjes...)
Ik heb trouwens een handicap aan mijn rechterarm (Erbse Parese voor de mensen die het mischien kennen) en kan bijvoorbeeld me elleboog niet buigen...
Hier de foto's van het rijden.

En als laatst natuurlijk belonen en lekker uitstappen!

Bedankt voor het kijken!