Dit jaar hebben we de punten voor het Z2 dressuur gehaald en zijn we L springen en L eventing gestart. Cinderella is een echte allrounder en samen hebben we veel plezier!
Graag laat ik jullie een overzicht van ons jaar zien.
SGW Westerbork
SGW Westerbork was de eerste cross van dit seizoen en tevens de laatste in de klasse B. We waren foutloos en wonnen een 2e prijs.

We houden van afwisseling. Een potje voetballen hoort daar ook bij.

SGW Vinkega
In juni stond onze eerste L cross tijdens SGW Vinkega op de planning. Met een foutloze cross en een vijfde prijs een mooi debuut! Dit was de eerste keer dat ik met mijn GoPro heb gecrosst, geniet je mee?

Een weekend later zijn we weer eens Z1 gestart en scoorden we weer winst!

Eind juli kwamen we weer aan start in het Z1 dressuur en B springen. We scoorden de laatste winstpunten en werden Z2 dressuur- en L springen startgerechtigd.

Tijdens het mooie CH Haulerwijk sprongen we voor het eerst L.

SGW Norg
Tijdens SGW Norg werd onze meest charmante foto ooit gemaakt.
Vorig jaar werden we Fries Kampioen in de klasse B. Dit jaar stonden we in de klasse L na de dressuur aan kop. Helaas was de bodem in de cross niet zo goed waardoor ik rustig aan heb gedaan en ik kostbare tijdfouten kreeg. Even van gebaald, maar een gezond paard is toch het allerbelangrijkste.

Ook hier is de GoPro weer mee op pad geweest.
SGW Gorssel
SGW Gorssel was de volgende wedstrijd die op de planning stond. Met 206 punten in de dressuur, een foutloos springparcours en een foutloze cross mochten we een 3e prijs in ontvangst nemen! Victor Krijt maakte erg mooie foto's.

Het GoPro filmpje van deze keer.
NK Eventing Ysselsteyn
Het NK in Ysselsteyn was helaas (gedwongen) de laatste cross van het seizoen. Ik was gevraagd of ik voor de Friese Equipe aan start wilde komen tijdens het NK, super gaaf! Wel een hele rit vanuit Friesland naar Limburg.
We waren super goed op weg in de cross tot de waterbak, daar ging iets mis in de landing en zijn we helaas gevallen. Het heeft even geduurd voor ik weer hersteld was, waardoor ik de andere crossen helaas moest afmelden. Deze winter gaan we lekker trainen en van het voorjaar weer lekker van start.

Filmpje van de rit in Ysselsteyn.
Ik vind het zo mooi om die blije oren van Cinderella te zien tijdens de cross, echt genieten.