Hieronder wat foto's van vandaag!

P.s. De foto's staan door elkaar..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hieronder wat foto's van vandaag!

xLes schreef:Toch nog erg achter de loodlijn op sommige foto's. Ik zou haar wat meer ruimte geven

xxsalinaxx schreef:Jeetje het paard is 3! Wees blij dat ze nog niet perfect loopt! @xles.
Er is zeker een voorruitgang hoor yent! Haar hals is als stuk lager 'ingesteld' en dat neusje komt er vanzelf wel uit als ze ook wat sterker wordt!!
Goed bezig!!

KimE schreef:Ik blijf jullie een sympathieke combinatie vinden
Het valt me bij deze reeks wel op dat jij iets naar rechts lijkt te hangen (compenseren) in je lijf. Je linkerschouder komt naar voren en omhoog en de rechter gaat naar achteren en omlaag. Ik weet niet of je dat zelf ook voelt, maar dat viel me op bij een groot deel van deze fotoreeks.
Janine1990 schreef:xxsalinaxx schreef:Jeetje het paard is 3! Wees blij dat ze nog niet perfect loopt! @xles.
Er is zeker een voorruitgang hoor yent! Haar hals is als stuk lager 'ingesteld' en dat neusje komt er vanzelf wel uit als ze ook wat sterker wordt!!
Goed bezig!!
Pfffff, dit dus...
Ik vraag me wel eens af hoe sommige mensen het voor zich zien.
Je laat de teugels los en het paard begrijpt automatisch dat hij de hand op moet zoeken? Zonder dat het paard ooit heeft geleerd dat er een hand is waar hij contact mee moet houden?
TS, het ziet er echt super fijn uit!
Wat je kan proberen wanneer je merkt dat ze wat achter de loodlijn komt, is je pols kantelen zodat je pink/ringvinger een fractie naar voren komen en meteen daarop volgend been geven. Gedoseerd natuurlijk. Het is een klein verschilletje, kijk of je daarin kan aangeven dat de neus naar voren mag. Maar wellicht ken je dit foefje al.
Maar er zitten al een heel aantal erg mooie momenten op! Je kan duidelijk zien dat je paard al een stuk sterker is geworden! Ik hoop nog vele topics te mogen zien!
?