Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elin_ schreef:_suus19_ schreef:Was een typische handelaar zoals allemaal zegmaar.. Wandelstok, mercedes, oud mannetje...Heeft de paarden 24/7 op stal staan en heeft een aantal mensen die de paarden voor hem doorrijden..
Hier verkoop je je paard tocj niet aan?
, de kans dat het paard hier dan ook maanden zal vertoeven is mijn inziens klein. 
linda_arnold schreef:Elin_ schreef:[quote="_suus19_"
Was een typische handelaar zoals allemaal zegmaar.. Wandelstok, mercedes, oud mannetje...Heeft de paarden 24/7 op stal staan en heeft een aantal mensen die de paarden voor hem doorrijden..
, de kans dat het paard hier dan ook maanden zal vertoeven is mijn inziens klein.[/quote]Elin_ schreef:_suus19_ schreef:Was een typische handelaar zoals allemaal zegmaar.. Wandelstok, mercedes, oud mannetje...Heeft de paarden 24/7 op stal staan en heeft een aantal mensen die de paarden voor hem doorrijden..
Ik hoop ook echt dat ze snel aan een particulier verkocht wordt._suus19_ schreef:Jawel maar als ze doorverkopen aan andere handelaren gaat die klapper niet echt meer op. Dan gaat het er alleen maar om dan ze een paar tientjes winst maken.
Kopen van een handelaar heb ik ook echt geen problemen mee, maar verkopen vind ik een heel ander verhaal.
Hopelijk treft mijn paardje het ook zo!