Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Belle_Siem schreef:Wat ik mij dus afvraag: Waarom is diegene die het zag gebeuren niet gestopt om te helpen of andere weggebruikers te waarschuwen? Lijkt me toch een hele nare situatie die tot veel grotere ongelukken kan leiden.
Tobbes schreef:Ik zal wel zeker even gekeken hebben als ik merk dat mijn paard zo onrustig op de trailer staat, of sterker nog als ik zo onrustig paard heb dan zal ik eerst wat oefenen voordat ik aan een trailer reis beging.
Vindt zelf ook heel bijzonder dat zo iets kan gebeuren.
Tobbes schreef:Ik zal wel zeker even gekeken hebben als ik merk dat mijn paard zo onrustig op de trailer staat, of sterker nog als ik zo onrustig paard heb dan zal ik eerst wat oefenen voordat ik aan een trailer reis beging.
Vindt zelf ook heel bijzonder dat zo iets kan gebeuren.
Silly1972 schreef:TS is nog niet eens degene die het gezien heeft!
Ze stelt alleen maar de vraag voor een ander en die heeft de vraag juist uit bezorgdheid gesteld, dus ik begrijp de ophef totaal niet.
Janine1990 schreef:Silly1972 schreef:TS is nog niet eens degene die het gezien heeft!
Ze stelt alleen maar de vraag voor een ander en die heeft de vraag juist uit bezorgdheid gesteld, dus ik begrijp de ophef totaal niet.
Tjeej, nu lees ik het ook... Helemaal verkeerd geïnterpreteerd![]()
Maar alsnog wordt er automatisch vanuit gegaan dat deze getuige ervaring heeft met paarden... Das helemaal bizar...