Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kiwiwitje schreef:Heb je ventje al regelmatig voorbij zien komen. Zowel ik als vriendlief vinden hem geweldig. En je vraagt er ook geen rare prijs voor. Helaas kunnen we een eigen paardje financieel niet rond maken..
Sizzle schreef:Veel mensen kopen geen veulens in de winter. Dan is alles al ingeschaart.
Vaak gaan ze al op kooptocht als het nog bij de moeder loopt en scharen dan in oktober in.
Is hij in het voorjaar ook al aangeboden geweest?
Er is niks waardoor mensen blijven hangen. Er is niks echt bijzonder, dus maak wat je hebt dan bijzonder.listiglistje schreef:Ik denk ook dat mensen eerder gaan voor een KWPN veulen met een bekend klinkende vader, als ze een veulen kopen voor de sport.
De groep potentiële kopers zal daarom kleiner zijn.
Lynn_Nikita schreef:en ik vermoed dat je woonplaats ook in je nadeel werkt.
Kletskousz schreef:Mensen hebben liever een kwpn'er dan een nrps'er. Kan je hem zelf niet bij kwpn inschrijven? Wellicht dat de verkoop sneller loopt.
ponyparadijs schreef:listiglistje schreef:Ik denk ook dat mensen eerder gaan voor een KWPN veulen met een bekend klinkende vader, als ze een veulen kopen voor de sport.
Voor een KWPN veulen met bekend klinkende vader moet je ook wel wat meer betalen naar mijn idee.Lynn_Nikita schreef:en ik vermoed dat je woonplaats ook in je nadeel werkt.
Je doelt op het feit dat hij in Groningen staat?
Wat betreft de foto's zijn dit wel foto's waar hij voordelig op staat.
Hij heeft correcte gangen.
Maar is zeker niet spectaculair.
Hij wordt nu wel wat sterker en gaat beter bewegen.
Maar qua gangen is het een correct veulen niet meer dan dat.Kletskousz schreef:Mensen hebben liever een kwpn'er dan een nrps'er. Kan je hem zelf niet bij kwpn inschrijven? Wellicht dat de verkoop sneller loopt.
Ik persoonlijk heb liever dat hij NRPS ingeschreven blijft gezien ik daar in de toekomst met mijn merrie profijt van kan hebben
En daarnaast ga ik die kosten er niet aan maken.
ponyparadijs schreef:listiglistje schreef:Ik denk ook dat mensen eerder gaan voor een KWPN veulen met een bekend klinkende vader, als ze een veulen kopen voor de sport.
Voor een KWPN veulen met bekend klinkende vader moet je ook wel wat meer betalen naar mijn idee.Lynn_Nikita schreef:en ik vermoed dat je woonplaats ook in je nadeel werkt.
Je doelt op het feit dat hij in Groningen staat?
Wat betreft de foto's zijn dit wel foto's waar hij voordelig op staat.
Hij heeft correcte gangen.
Maar is zeker niet spectaculair.
Hij wordt nu wel wat sterker en gaat beter bewegen.
Maar qua gangen is het een correct veulen niet meer dan dat.Kletskousz schreef:Mensen hebben liever een kwpn'er dan een nrps'er. Kan je hem zelf niet bij kwpn inschrijven? Wellicht dat de verkoop sneller loopt.
Ik persoonlijk heb liever dat hij NRPS ingeschreven blijft gezien ik daar in de toekomst met mijn merrie profijt van kan hebben
En daarnaast ga ik die kosten er niet aan maken.