Opzoek naar een eigen pony
En dan ga je kijken zoeken kijken en dan vind je leuke pony's
Dan ga je bellen en afspreken
Eerst aan de andere kant van het land geweest en toch nog even op de terug weg langs dit paardje had hem eigenlijk niet eens goed gezien op markplaats even snel
Komen we aan op de manege bij het huis deed niemand open toen even zelf ee rondje gelopen de 1e stal waar we in kwamen zag ik een mooie pony staan en zij gelijk oh deze is super gaaf ,
Even naar de naam kijken Diego
Uhmm mam volgens mij is dit het paardje
Daar was de eigennaar en ja hoor dit was hem
Ik was al helemaal verkocht toch even in de bak en rijden en overleggen of we nog een keertje mochten kijken ja dat kon dus paar dagen later weer langs geweest en ja dit word hem ! alleen hadden we een probleem we gingen op vakantie ..
Gelukkig hielt hij hem vast tot na de vakantie we landen smorgen en smiddag gelijk doorgereden naar de manege en hem opgehaald alleen hadden ze fnrs proefjes en de vraag mag hij zijn 1e wedstrijdje doen met het meisje die altijd op hem reed en super gek op hem was
Tuurlijk zijden wij dat is wel leuk om te zien wij wezen kijken en dan breek de tijd toe afzadelen en klaar maken voor de reis
Dat was nog moeilijker dan gedacht
Stonden er allemaal kinderen om hem heen neeee hij mag niet mee !
Na veel gehuil en geknuffel toch in de trailer en opweg naar huis
Thuis aangekomen was zijn stalletje al helemaal klaar gemaakt en kon hij heerlijk gaan eten

Dan is het mijn eigen pony !
Wat was dat een bijzonder moment
Me vriendin kwam na een tijdje gelijk langs om fotos te maken

Na 3 weken gingen we naar kootwijk met een groep dat stond al vast maar ik wou me nieuwe paard mee tuurlijk wie wil dat niet
Alleen was hij nog erg nog en niet veel gelopen maar we hebben hem mee genomen voor de ervaring en buiten mak gemaakt nou hij deed het super alsof hij niet anders gewend was .

Daarna met mijn verjaardag naar adamsebos een week geweest en ook dat deed hij super heerlijk door het water pannekoeken eten en naar de geitenboederij alles vond hij leuk !

En ook nog een fotomeeting konden we niet laten lopen !
Hij was nog nooit in de duinen en op het strand geweest maar ook dat was geen probleem

Na al onze vakantie's gingen we nu echt trainen voor de wedstrijden en dat pakte hij ook netjes op

Jesse & mark zijn ook nog langs geweest om les te geven met vrijheidsdressuur

We hebben ook nog mee gedaan aan schriktraining

Afgelopen weekend zijn we naar het bos geweest om war herfst fotos te maken

Hij heeft ook zo een vertrouwen, hij gaat hoveral liggen op zijn gemak

En hoe me paardje er na presies 7maanden uitziet

Hopen dat we nog veel mooie dingen samen mee mogen maken
Hoop dat jullie het leuk vonden
Erg lang verhaal en dat in een Half jaar tijd allemaal meegemaakt met me paardje die nu omgetoverd is tot Golden lucky star
Het is een kruizing haflinger/newforest en nu 4&half jaar
Groetjes celine en een hoefje van star
Wat een allrounder

Toppers!! Blij voor jullie xx