Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Seltje schreef:Lease... Ja waarom eigenlijk niet, dat kan ik per 6 maanden of een jaar doen. Verzorger/bijrijder zegt mij niks omdat ik die zou willen controleren, dan geef ik ze liever volledig uit handen.
Maar waar vind je iemand die zoiets wilt doen?
Helemaal niets doen kan ik niet, daarvoor is het me net wat te duur, ik werk een stuk minder waardoor ik uiteraard ook een stuk minder verdien, en op het randje leven voor een paard waar je niets mee doet, dat is het niet waard.
welshje68 schreef:en bijrijder zoeken die je een X bedrag laat betalen is bijna net zoiets als leasen... kan een paar dagen per week als jij dan een toe bent aan je paard kun je dat altijd doen..
Maar ik zou hierom niet meteen je paard verkopen. Snap dat het nu moeilijk is, maar besef wel dat de verkoop een definitief besluit is. Als het bij jou straks allemaal wat rustiger is, ga je waarschijnlijk spijt krijgen dat je je maatje verkocht heb.maikeltje schreef:Wat zit je in een rot situatie.
Maar het eerste wat mij te binnen schiet bij het lezen van je verhaal is: bestaat er in België geen thuiszorg? Want als deze situatie nog lang aan houdt dan ga je dit toch nooit redden zo? Zelfs niet als je je paard zou verkopen.
Ik zou eerder denken in de richting van hulp voor bij je moeder thuis. Kan me voorstellen dat jullie graag zelf alles doen maar jij hebt nu 2 huishoudens draaiende te houden naast een fulltime baan. Jij zit zelf straks met een burn out.
Dus kijk of het mogelijk is hulp te krijgen bij de verzorging en het huishouden van je moeder.
Sterkte