Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gloa schreef:Wat vind jij voldoende potentie en in welke prijsklasse zoek je. Moet het persee een paard zijn of mag het ook een groot uitgevallen welsh of new forrest zijn. In de grote ponymaten is vaak wel wat te vinden met sport potentie maar die hebben toch een iets ander karakter dan de gemiddelde kwpner.

anjali schreef:Gloa schreef:Wat vind jij voldoende potentie en in welke prijsklasse zoek je. Moet het persee een paard zijn of mag het ook een groot uitgevallen welsh of new forrest zijn. In de grote ponymaten is vaak wel wat te vinden met sport potentie maar die hebben toch een iets ander karakter dan de gemiddelde kwpner.
Wat bedoel je met een iets ander karakter?
Op wedstrijd is het ook erg lastig rijden, ik krijg haar vaak niet rond de ring en dat is af en toe heel vermoeiend. Daar had ik vroeger dus nooit last van met mijn lieve dikke Haffie. Lastige keuze hoor..
Sjolvir schreef:Ik ben zelf van de recreatie paarden waar ik wedstrijd mee rij, maar ben basissport ruiter, menner, etc. etc. (doe ook zo ongeveer alle disciplines net zoals Eline, maar in mijn geval omdat ik alles leuk vind en paarden heb die daar prima in meegaan.)