1,5 uur rijden met de trailer..ik vond het best wel spannend omdat mijn paardje niet van trailers houd.
op zaterdag begon de voorbereiding ik ging met haar naar een vriendin toe om haar goed te wassen en mooi wit te krijgen. me vriendin heeft een wasplaats met warm water. andere omgeving vreemde geluiden dat vond madam natuurlijk al spannend. na ruim 2 uur wassen, was ze eindelijk mooi wit en schoon. Ik wilde haar weer laden om terug naar stal te gaan. Maar het had zo geregend dat de binnenkant van mijn trailer nat was geworden ( ik had mijn zeiltje niet naar beneden gedaan)
dus met laden viel ze van de klep. Dus hadden we besloten dat ze daar een nachtje mocht blijven.
Zondag vroeg haar weer ophalen. natuurlijk wilde ze niet de trailer in, omdat ze de dag ervoor van de klep af gleed, en viel...
dus duurde ff maar ze stond er in. omdat het 1,5 uur rijden was. heb ik haar spul bij haar neus gesmeerd wat ik gekregen had op horse event. en tot mijn verbazing werkte het. ze was heel de weg rustig...alleen komt ze er altijd flink bezweet uit. maar ik was blij dat ze rustig stond.
Bij katwijk had ik afgesproken met fotograaf Juliette...ik wilde al zo lang foto's van haar met mijn paardje. maar door de afstand was het onmogelijk. nu kwam ze die die dag naar katwijk. ik heb wel even getwijfeld om daar heen te gaan. maar ik dacht dit is mijn kans..dus toch maar doen..
haar foto's heb ik nog niet..ik ben echt heeeeel benieuwd naar haar foto's...
Mijn vriend was mee om foto's te maken...en ik heb ze even wat bewerkt
nu nog afwachten op de foto's van Juliette

ben ook zeer benieuwd naar die van Juliette