Een klein beetje achtergrond info. Ik gebruik zuurstof omdat ik een longziekte heb, ook tijdens het rijden gebruik ik dit. Het rijden met rugzak met daarin zuurstof (+/- 3,5 kilo) is soms best lastig. Het brengt mij af en toe echt uit balans, daar werk ik hard aan om dat ook met rugzak onder controle te krijgen en mijn paard zo min mogelijk daardoor te storen. Het was een enorme zoektocht om een paard te vinden welke tegen het rijden met zuurstof kon. Maar gelukkig hebben we hem gevonden! Ik heb zelf niet altijd de energie om hem beweging te geven gelukkig heb ik daarom veel mensen om mij heen die mij hierin ondersteunen om zo toch mn dromen waar te kunnen maken.
Zelf zie ik veel verbeter punten waar we ook zeker aan werken. Mijn handen, gehele houding, niet naar beneden kijken, af en toe boogjes in de teugels, soms achter de loodlijn ect.
1. 6 weken terug

2.

3. even ontspannen

4.

5.

6. Vandaag

7. achter de loodlijn

8.

9.

Ik denk dat ik Wizz te leuk vind
en daarom zoveel naar hem kijk tijdens het rijden haha! Feedback is natuurlijk welkom. Maar wel wil ik zeggen ik ben net weer serieus begonnen met rijden na een lange break wegens gezondheid. We zijn hard aan het werk om ons te verbeteren en hebben beiden nog veel te leren. Maar het meest belangrijk we genieten van elkaar!

.
maar daar hebben we inderdaad naar gekeken. Het lastige is alleen dat het tankje horizontaal moet blijven omdat hij anders gaat fluiten en stomen (ijskoude lucht). In een zadeltas kregen we hem niet goed stevig waardoor hij dan vaak toch ging klapperen en alsnog fluiten. Op mijn rug lijkt voor nu het meest makkelijk en stabiel (met buikband) waardoor hij vrijwel niet klappert in alle gangen