Dit jaar was ik voor het eerst aanwezig bij de Autumn Desert Trail. Was een geweldige ervaring, wat een plezier! Wat een prachtig iets om mee te hebben gemaakt

Graag deel ik ook mijn stukje plezier met jullie. Na zo'n evenement besef je ineens dat 15 foto's eigenlijk te weinig is om alles te kunnen laten zien
Dus er valt verder niks te zeggen dan, kijk mee and enjoy
Het begon al vrij vroeg. Op de zaterdag waren we om 9 uur aanwezig op de zandvlakte. De mist bedekte het gebied als een deken. Rond half 10 hoorden we stappen in de verte, en daar kwamen de eerste deelnemers dan de vlakte op!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Vanaf hier heb ik gebruik moeten maken van een andere lens. Bij het terug naar de auto lopen op zaterdag heeft mijn camera een val gemaakt, met als resultaat dat mijn andere lens nu even met verlof is
Gelukkig heb ik via een weggeefhoek op facebook een lens van een dame mogen lenen, ben haar eeuwig dankbaar! Daardoor kon ik gewoon gebruik blijven maken van mijn eigen camera 
En toen vlogen we dus door naar de zondag:
8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

En dat waren er alweer 15...
Omdat ik weet dat er ook bokkers bij waren, geef ik ook maar even het linkje naar de rest van de foto's
Mocht je jezelf nog niet hebben gespot, dan sta je misschien wel in een van de albums 
Klikje!
Bedankt voor het kijken!

)