Kaleido's Don Pedro (Isala's Orient v Krimh)

We moesten als derde in een groep van 8 grote maat hengstveulens starten met Kaleido's Festival van Stip. Hij liet zich goed zien.
Direct daarna moest El Rosso van Ramony. Wauw, die maakte er een mooi dansje van. Maar ja wat had de rest gedaan. En van een niet goedgekeurde hengst....
Met rondstappen moest ik met El Rosso beginnen gevolgd door Festival. Maar dacht dat ze toch altijd met nr 1 begonnen??? Vol ongeloof en dan toch vol spanning afwachten of de jury zich zou gaan bedenken. Nee, we mochten zo opstellen!! Kaleido's El Rosso op nr 1 en Kaleido's Festival op plaats 2 en beide met een 1e premie. Tja dan komen bij het ophangen van de rozetten wel een paar traantjes. Maar even flink slikken, zo blij
Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Ramony v Kennedy x Vanitas)

Kaleido's Festival (Kaleido's Don Pedro x Peru's Con-ce-quent v Scen Tao)

Maar het betekende ook dat we moesten blijven tot de kampioenskeuring waar alle 1e geplaatste veulens in de grote maat tegen elkaar zouden strijden. In dit geval 3, twee groter dan 1.58 en 1 kleiner. Betekende dus ook langer in de regen staan en ik zou iemand oppikken 's middags voor een festival dat we makkelijk zouden halen
. Bellen en regelen en schuilend onder mijn paard wachten tot we de baan weer in konden.Nu was El Rosso echter erg jolig en ging springend en galopperend de baan door. Maar wel een paar drafpassen en ....
Kaleido's El Rosso
Best gefokt NAS Appaloosa veulen van 2015 ONGELOOFLIJK!

Gefeliciteerd!!
gemiste kans voor het stamboek!!