Leuk dat je even komt kijken!
Ik dacht dat het misschien wel leuk was om een volgtopic over de vorderingen (of misschien wel tegenslagen) te maken over mij en mijn lieve verzorgpaard Raymond.
Voor de mensen die Raymond nog niet kennen:
Raymond is mijn verzorgpaard, een grote, lieve tuiger van 1.80. Sinds februari mag ik hem eenmaal (soms tweemaal) per week rijden en mag ik doordeweeks langskomen om hem beweging en aandacht te geven.
Hij ment verder met zijn eigenaar en staat op de stal bekend als 'wild' paard, haha. Nouja, als hij wild was geweest mocht een meisje van 15 hem echt niet rijden en verzorgen hoor.
Maarja, nu tot het doel van dit topic.
Raymond en ik zijn enorm aan het verbeteren! We zijn er nog lang niet maar de ontspanning begint al aardig te komen, en vertrouwen ook wel!
We zijn erg bezig met nageeflijk rijden, stelling vragen en figuren rijden. Het gaat al zo veel beter dat ik dacht dat het misschien wel leuk was als ikeen volgtopic over ons maak. Ik kan er wekelijks onze vorderingen en belevenissen in plaatsen.
Verder zijn rijtips welkom, opbouwend kritiek natuurlijk ook, maar het liefst geen negatief commentaar:)
Dit is een foto van zijn ontspanning op de rechterhand, sorry voor de slechte kwaliteit, het is een screenshot:')
Hij loopt natuurlijk nog helemaal niet goed aan de teugel, maar het begint wel te komen nu!
. Leuk! Ik volg