Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)marleen_a_a schreef:Ik zou inderdaad ook een wat robustere leer pony gaan. Gewoon 1 die veel heeft gezien en pas lastig gaat zijn als je echt wat gaat vragen. Dat zullen uw dochters nog niet doen maar u zelf waarschijnlijk wel (dan zit er nog wat uitdaging in haha).
D of E kan volgens mij beide , hangt echt af van de bouw van de pony, maar volgens mij mag je niet met een D bij de paarden starten (Maar dat weet ik niet zeker!)
Liselot schreef:marleen_a_a schreef:Ik zou inderdaad ook een wat robustere leer pony gaan. Gewoon 1 die veel heeft gezien en pas lastig gaat zijn als je echt wat gaat vragen. Dat zullen uw dochters nog niet doen maar u zelf waarschijnlijk wel (dan zit er nog wat uitdaging in haha).
D of E kan volgens mij beide , hangt echt af van de bouw van de pony, maar volgens mij mag je niet met een D bij de paarden starten (Maar dat weet ik niet zeker!)
Je mag zelfs met een shet bij de paarden starten
Nancy76 schreef:Misschien rare opmerking.....maar als je voor een 10 jarige pony gaat en de meiden over een jaar of 8 misschien naar een paard willen overstappen kun je dan voor een 18 jarige pony nog wel een goed thuis vinden?
Nancy76 schreef:Misschien rare opmerking.....maar als je voor een 10 jarige pony gaat en de meiden over een jaar of 8 misschien naar een paard willen overstappen kun je dan voor een 18 jarige pony nog wel een goed thuis vinden?
marleen_a_a schreef:Ik zou toch echt niet voor 1 gaan die jonger is dan 10 jaar.