Eerst even een paspoortje:
Luna
Shetlander
23-04-2012
+- 80 cm

Ik dacht, misschien vinden een aantal bokkers het wel leuk om deze dame te volgen! En misschien is er wel geen belangstelling, maar dat merken we dan ook wel weer

Luna heb ik 2 jaar geleden gekregen voor m'n verjaardag, van vrienden, het meest geweldige cadeau ooit
Deze kleine pony heeft m'n hart veroverd en ik zou niet weten wat ik zonder haar moest! Ben zo gek op d'r 
De reden voor dit topic? Mevrouw is een hangbuikzwijntje
Ik zal zo wat foto's plaatsen die ik vandaag gemaakt heb, zodat jullie een beeld hebben hoe ze er nu uit ziet. Maar, mevrouw heeft alléén een dikke buik. De rest is mooi slank..! Ze zit ook heel goed in haar vel; heeft geen wormen, is helemaal happy en is zeker in voor leuke dingen! Ik wil eigenlijk alleen kijken of die buik er ook af kan. Ze is nu ook ruim 3, dus ik wil gewoon spelenderwijs haar steeds ietsje meer aan het werk zetten en lekker conditie en spieren kweken
Van voren ziet ze er echt drachtig uit haast, op de foto's zie je dat alleen nauwelijks, maar van de zijkant valt het echt reuze mee. Over een paar weekjes hebben we ook een fotomeeting, dus zou mooi zijn als dat buikje een beetje weg is dan al
Misschien gaat die buik wel niet eens weg, so be it than. Als ze lekker in haar vel zit en niet hoefbevangen o.i.d. wordt, dan is dat toch ook prima?! 
Vanavond hebben we lekker een wandelingetje gemaakt tijdens de zonsondergang, die trouwens echt heel mooi was, mooier dan op de foto's

Volgen jullie mee in het leven van dit lieve kleine hangbuikzwijntje?
Hoeveel staat ze op de wei? 

Lig al de hele dag op de bank... Morgen haar maar lekker aan het werk zetten dan!