Daar zijn we weer, ik heb een tijdje getwijfeld om dit topic te openen, maar dacht ach waarom niet, na het Z1 en het Z2 doorgevlogen te zijn hebben Vikkie en ik 2 weken geleden ons ZZ-Licht debuut gemaakt en hoe! 65,13% (228) & 65,43% (229)
En dat met een 3 en een 4 voor de keertwendingen die neigden meer naar voltes 8 meter dan dat het op keertwendingen leek, maar ach we did it en Vikkie zweefde de proeven door, we moesten er 2 achter elkaar dus de pap was de tweede proef ook aardig op. Er is nog zat ruimte voor verbetering al zeg ik het zelf maar Vikkie word nog steeds steeds sterker en gaat steeds beter lopen dus dat komt wel goed, binnen nog geen naar van het M2 naar het ZZ-Licht gereden
Wat info over Vik.
Naam: Vikkie officieel Vogue
Leeftijd: 13 jaren jong
Afstamming: Corland x Aram
vind het een erg leuke combinatie en terrechte punten. Ik denk dat je zelfs nog hoger kan scoren als de fouten van de keertwendingen en laatste halve arbeidspirouette eruit zijn
en de keertwendingen tja die hebben ng wat meer oefening nodig haha maar dat is oefenen, persoonlijk vind ik ook dat hij nog meer van achteruit mag komen en dan bedoel ik meer gaan zitten maar daar zijn we ook hard mee aan het werk