Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) van dichtbij mee en het is wel iets wat je moet willen en kunnen als je er echt een salaris uit wilt kunnen halen om een pony of paard van te onderhouden.Bibibosch schreef:@percy dankjewel, maar van de leeftijd, er zijn talloze meisjes van mijn leeftijd die dat doen. Doen zij dat 'illegaal' dan?
Ik neem aan dat je dan ook nog geen economie hebt? Wij hebben zelf een project op gezet, en dat was echt zoooo veel werk. Dat is niet normaal. En dat was maar voor één dagje. We waren blij dat we ervanaf waren. Want dat wil je niet, in combinatie met een eventueel paard én school.
Bibibosch schreef:@percy dankjewel, maar van de leeftijd, er zijn talloze meisjes van mijn leeftijd die dat doen. Doen zij dat 'illegaal' dan?
Deetjeeuh schreef:Bibibosch schreef:@deetjeeuh onee, ik wilde economie zelfs nog gaan kiezen
Het is echt super leuk hoor! Ik ga er zelf ook mee door.Volgens mij is het ook een project wat alleen onze school doet, het was leuk en leerzaam, maar op deze leeftijd naast school, paarden, etc. was het gewoon heel lastig.