Dat had ik zelf ook nooit verwacht toen ik haar kocht! Toen ik haar kocht was ze 3 jaar oud, bijna 4. Ze is van Liz. Neidhart en is 1.49m hoog.Ik hoop dat jullie het geduld hebben om eerst de lelijke foto's te bekijken voordat de mooie beginnen haha
1. Hier was Storm 2 jaar oud, ik heb helaas geen veulen foto's van haar

2. Er waren allemaal happen uit haar manen en zo te zien zaten ze flink in de klit

3. Op 3-jarige leeftijd is ze beleerd onder het zadel

4. Zo stond ze erbij op de dag dat ik haar kocht & op kwam halen

5. Na 2 weken ben ik met haar aan de slag gegaan wat rijden betreft, ik wilde voornamelijk vertrouwen opbouwen. Ik nam haar lekker mee naar buiten

6. Een maand later had ik een fotomeeting, ik vond haar manen toen al prachtig. Storm zelf was toen nog erg magertjes en weinig bespierd

7. 2 maanden later begon ze steeds beter in haar vel te zitten. Ze kreeg meer spieren maar ook meer glans en uitstraling

8. In juli was het dan zover, de keuring. Ze behaalde een 2A premie ondanks een beste grasbuik maar ik was enorm trots!

9. In de zomer had ik haar manen voornamelijk ingevlochten. Af en toe maakte ik een foto om de lengte te vergelijken.

10. De winter brak aan. Tegen het enorme zweten heb ik haar laten scheren. Ook toen maakte ik af en toe een vergelijkingsfoto als ik haar manen opnieuw invlocht. Elke keer waren ze weer een stukje langer!

11. De rest van de winter heb ik weinig losse manen foto's gemaakt. In maart van het volgende jaar had ik haar manen voor het eerst weer gewassen en ze leken weer langer!

12. In april kwam Yvette Baur langs om prachtige bloesem foto's te maken van Storm

13. Enkele maanden later na een wasbeurt weer eens foto's gemaakt, haar manen kwamen al bijna tot haar knie!

14. In augustus was het weer eens tijd voor een photoshoot. Ik heb prachtige actie foto's gemaakt maar deze foto sprong er in mijn ogen echt uit. Wat een plaatje is ze geworden

15. En de laatste foto alweer... meer hoef ik niet te zeggen

Ik hoop dat jullie van de foto's genoten hebben en dat jullie haar net zo (positief) veranderd vinden als ik
Wat een enorm mooi paard is het geworden zeg! Kan je trots op zijn!