Wauw, uitgelicht
En veel reacties, bedankt allemaal 
LoveSenna schreef:Leuke foto's
En wat leuk dat je op een grijze jagerdag bent geweest. Daar wil ik ook ooit nog een keer naar toe, omdat ik die boeken geweldig leuk vind

Het is echt de moeite waard, er zijn veel activiteiten en ook groepen, nu waren er vikingen en een middeleeuwse groep, superleuk! En dit jaar John Flanagan natuurlijk, die heb ik ontmoet 
Marlien5 schreef:Lau schreef:Heer Arnout Altman van het Eikenblad Mag er best wezen daar wil ik best een beschuitje mee eten

Hahaha, dat dacht ik ook al

Wil ik wel ook zijn paard erbij, anders gaat de deal niet door

Een echte ridder op het witte paard, in plaats van een prins hahaha 
Mizora schreef:Arnaut heeft voor deze twee dagen even een naamsverandering ondergaan, maar deze twee ridders doen (zover ik weer) altijd het riddertoernooi. Wie won bij jullie? Bij ons (zondag) was het Berend, stonden daar al die grijze jager-fans van "uhh".
Het blijft leuk. Zowel de grijze jagerdag als het archeon afzonderlijk. Beide zijn de moeite waard om eens heen te gaan. Het is bij de grijze jagerdag wel altijd heel druk, waardoor de rest van (de charme van) het archeon wat ondergesneeuwd wordt voor mijn gevoel.
Ja, de naam was tijdelijk inderdaad, Arnaut is een karakter uit de boekenserie 
Zaterdag was er 2x een toernooi, ze hebben allebei een keer gewonnen.
Archeon zo is inderdaad ook zeker de moeite waard, ik kom er wel vaker(hoef tenslotte maar een kwartiertje te fietsen, verwend
)
Airnt schreef:wat leuk dat dit topic net nu langs komt, ik ga dinsdag en donderdag invallen voor een van deze twee, omdat hij een Romeinse ruitershow geeft in Moscow.
Gaaf! Ja ze reizen behoorlijk wat af volgens mij, ik heb hun site even bekeken 
Susannah92 schreef:Leuk om een aantal collega's en bekenden zo op Bokt voorbij te zien komen

En mijn vriend stiekem ook nog heel sneaky op foto 4

Hahaha, die op het randje? Dat was me niet eens opgevallen