Ik wil zo graag een eigen pony alleen mijn ouders vinden dat veel te duur.
Een beetje normale pony voor mijn lengte is 4000 euro.
Ook zijn ze heel erg bang dat ik er af val enz.
Ik wil heel erg graag ze overhalen alleen ik durf niet echt en ik vind het een beetje onbeschoft.
Ik heb zo'n 3 jaar bij een vriendin van mij gereden die 3 eigen pony's had, dus ik weet al hoe je moet opzadelen enz. Ik kan bij hun ook mijn pony stallen
Ook heb ik zelf heel erg veel huiswerk ( doe nu havo/atheneum atheneum advies gekregen), dus ik heb wel tijd alleen niet alles van de hele wereld. Ik kan als het moet wel elke dag naar mijn pony (als ik er een heb).
Ik wil er zooooooo graag een alleen ik moet eigenlijk 1 ding hebben wat ze helemaal overtuigt om er een te kopen. Kunnen jullie mij advies geven wat ik moet doen?
(ik weet, wat een gezeur maar tis echt zo)
het lukt dus wel, maar moet er aardig wat moeite voor doen. Is dus niet voor iedereen hetzelfde blijkbaar
. Ik doe nu VWO 3 en ik heb het daar heel erg druk mee.. dus heel vaak rijden lukt ook niet altijd (kan lukken als je een keer weinig toetsen hebt en je hw al af hebt). zelfs als je 1 uurtje rijd met je pony ben je al het dubbele kwijt aan verzorging -> poetsen: half uur tot een uur, opzadelen enz.: kwartier(?) -> rijden: uur (of langer) -> naverzorging, dat houd in deken opdoen, extra eten geven enz. Dus wat ik je eerst zou aanraden is een tijdje een verzorgpaard te nemen en daarna te kijken of je denkt dat je het wel aankunt (school, huiswerk)