Ik zei ALTIJD: mijn paard is echt betrouwbaar die doet geen vlieg kwaad.
Het gaat om mijn 24 jarige d-pony die ik al vanaf haar 3e heb, is een poosje verkocht geweest, maar weer terug gekomen. Mijn dochtertje, nu 2,5 jaar was er enorm gek mee, liep gewoon in de stal, poetste haar, maar mama wil het niet meer hebben.
Tot 6 december afgelopen jaar.
Ik zag dat haar deken kapot was, dus dacht "even snel" haar deken te verwisselen.
Dekensingels losgemaakt en liep achter haar langs om de andere kant te checken en het volgende moment vlieg ik een paar meter door de lucht en beland in de bak.

Ik wist direct dat er iets niet goed was, niks gebroken maar oh wat een pijn had ik aan mijn been.
Mijn paps kwam natuurlijk op mijn geschreeuw af, ik hyperventileerde als een gek
en mijn ma wou al 112 bellen 
Lief natuurlijk, maar dat vond ik niet nodig.
Mijn vader, die dus geen geduld heeft, wou haar de deken verder afdoen en hoppa, daar gingen haar 2 achterbenen wederom de lucht in, net op een haar na langs mijn paps
Nog noooooooit had ze iets gedaan, tot nu dus.
Wij hebben een vermoeden, er liepen jagers in de buurt, maar mijn vertrouwen is tot op de dag van vandaag niet meer zoals dat voorheen was.
Ik ben die bewuste dag 3x op de EH geweest, mijn been was inmiddels 3x zo dik van de zwelling en zelfs nu nog een dikke plakaat wat mij belemmert in het sporten.
Ik ben er 3 dagen zo ziek van geweest, niet van de pijn, daar had ik wel fijne pilletjes voor, maar het feit dat ZIJ mij had getrapt, ik kon er met mijn kop niet bij

Dus wees gewaarschuwt!
Geen ENKEL paard is betrouwbaar!
jaaa

.