Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
elenaMM77 schreef:4, kreeg ze bij het paard..
mag ik vragen wat het 'nut' is van zo'n dekjesfetisj die mensen soms lijken te hebben? (zegt de prutsmuts gekscherend).
bedoel.. zo nu en dan moet je er eens een wassen, eentje hangt er wellicht uit, eentje onder het zadel en eentje reserve en dan zit je al ruim toch? Als er dan 1 kapot gaat dan heb je in no time weer een nieuwe reserve?
maar ben zelf opgevoed in de trant van 'als het werkt en het past goed, dan maak je het eerst maar op voor er wat nieuws komt', wellicht dat mijn instelling daarvandaan komt?
edit:
ok, nog eentje erbij voor de wedstrijden
5 lijkt mij dus echt het plafond van wat je redelijkerwijs vind dat 'nodig' kan zijn?
Verona2000 schreef:elenaMM77 schreef:4, kreeg ze bij het paard..
mag ik vragen wat het 'nut' is van zo'n dekjesfetisj die mensen soms lijken te hebben? (zegt de prutsmuts gekscherend).
bedoel.. zo nu en dan moet je er eens een wassen, eentje hangt er wellicht uit, eentje onder het zadel en eentje reserve en dan zit je al ruim toch? Als er dan 1 kapot gaat dan heb je in no time weer een nieuwe reserve?
maar ben zelf opgevoed in de trant van 'als het werkt en het past goed, dan maak je het eerst maar op voor er wat nieuws komt', wellicht dat mijn instelling daarvandaan komt?
edit:
5 lijkt mij dus echt het plafond van wat je redelijkerwijs vind dat 'nodig' kan zijn?
Je heb er ook niet zoveel nodig. Stuk of 5 zou genoeg moeten zijn! Maar het is wel leuk!
Verona2000 schreef:elenaMM77 schreef:4, kreeg ze bij het paard..
edit:
Je heb er ook niet zoveel nodig. Stuk of 5 zou genoeg moeten zijn! Maar het is wel leuk!
[/quote]
Ik ben ondertussen al heel wat zadels verder! Ik denk dat er nog wel wat kosten voor je bij gaan komen! Hoefsmid, stalling, verzorging etc!
Maar gelukkig staat je pony idd niet ten dode opgeschreven! Haha! Veel plezier met je nieuwe pony! elenaMM77 schreef:Jamiee__xx schreef:Gok rond de 25 voor 1 paard
ik ga professionele hulp voor jullie zoeken echt!![]()
![]()