ik zit met een probleem..
ik heb een hele lieve 7 jarige ijslander, veel mensen zeggen dat het perfece paard niet bestaat maar daar twijfel ik toch echt aan
nu train ik vrijdagavond, zondag bijna de hele dag, maandagavond, en woensdagavond voor het schaatsen.
ik ben ook nooit eerder dan 3 uur thuis van school en heb veel huiswerk en toetsen (ik doe 2 havo).
dan komen er ook nog klusjes bij als weide uitmesten, stallen schoonmaken, enz
nou zit ik er echt mee dat ik meestal maar 1x in de week tijd heb om te rijden, terwijl dat eigenlijk meer zou moeten zijn.hij verveelt zich in de weide en als ik dan ga rijden is hij helemaal happy, iets té eigenlijk...
het liefst zou ik hem alle aandacht geven die hij nodig heeft maar ik red dit echt niet qua tijd...
mijn zusje heeft een welshpony die we komende lente te koop zetten.
nou kwam ik met het idee om dan mijn ijslander te delen met haar, omdat zij het dan ook druk krijgt met school en we beide minder tijd hebben, alleen mijn zusje en ik hebben al heel vaak ruzie en ik denk dat dat alleen maar meer wordt als we hem delen.. zolang hij er niks van merkt vind ik dat opzich nog niet zo'n probleem.
ik wil hem ook echt niet verkopen want de band die ik met hem heb voelt toch wel heel speciaal en ik vind het vreselijk dat ik zo weinig tijd voor hem heb! met de kleinste aanwijzingen begrijpt hij mij en ik hem.
ik zou graag jullie mening willen horen, wat zouden jullie in mijn geval doen?
dan word ik helemaal gek denk ik
)