Het eerstvolgende Texelweekend wordt verreden op vrijdag 24, zaterdag 25 en zondag 26 april 2015.
Combinaties kunnen starten in de dressuurklasses B t/ m ZZ licht. Deelnemers kunnen springen van B t/m ZZ niveau.
In navolging op een succesvolle subtopdag in 2014, is ook in 2015 de subtop dressuur welkom tijdens het weekend.
Meer informatie:
http://www.rvtexel.nl/texelweekend
Zelf start alle drie de dagen in de Z1 dressuur paarden, wie doet er nog mee?
----------------------

In de L1 dressuur paarden, zaterdag en zondag. We gaan ook naar de BBQ zaterdag. We komen helaas pas vrijdgavond aan ivm verplichte colleges en gaan maandag weer terug. Paardlief komt bij Carlo Veeger te staan en wij zitten in een huisje aan de burgerdijk. Hopelijk ook lekker wat duinen/strand meepakken... mijn paard is op Terschelling geboren en herkent de zilte zeelucht vlekkeloos en voelt zich dan helemaal thuis heb ik het idee. (aan de duitse kust in ieder geval wel). 't wordt de eerste keer dat ik texelweekend start, maar wel heel erg veel zin in!
) dus heb direct toegehapt... en daarna pas mail van de eagles ranch dat die al vol zaten inderdaad (ons huisje zit in dezelfde straat als de eagles ranch maar dit is net zo prima en vind rust wel het allerbelangrijkste dus volgens mij komt dat bij veeger wel goed!