Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne F. schreef:Paard dichterbij zetten?
nouky12 schreef:Is omdat je nu zelf geen auto hebt, een 45 km/h scooter geen oplossing voor je?. Als je een 2e hands neemt scheelt het nog eens heel erg in de aanschafkosten. En een scooter is per maand heel goedkoop in vergelijking met een auto en qua tijd zal het niet heel veel schelen denk ik.

piezze schreef:Eigenlijk wel een duidelijke conclusie, je hebt er gewoon niet genoeg tijd voor, je moet je in allerlei bochten wringen en dan nog kun je het dier niet bieden wat het nodig heeft. En ook er niet helemaal uithalen wat je zou willen Je zou misschien een bijrijder kunnen zoeken die wel tijd heeft om het dier buiten te zetten. Echt, lees je eigen verhaal eens terug, als je het onbevooroordeeld leest dan kan ik eigenlijk alleen deze coclusie 5rekken.
Sizzle schreef:Ik zie verder geen andere opties voor je eerlijk gezegd. 12 km is 12 km, dat veranderd niet welk vervoersmiddel je ook neemt.
Ik vind het vooral sneu dat om die reden het paard niet buiten komt. Dat lijkt me veeeeel belangrijker dan wedstrijden eerlijk gezegd.
Ik zou dan ook liever iemand betalen om dat te doen, dan kun je gelijk een dagje minder gaan.
Jotoma schreef:Ik zou eens nadenken wat voor gaat; je eigen/vaders belang of dat van je paard. Ik bedoel dat niet cru. Maar op de manege blijven staan waarbij het moeilijk is om er frequent te komen, je paard nauwelijks daardoor naar buiten kan en je school die er onder lijdt... Wie heeft daar wat aan?? Ik zou toch echt kijken naar een stalling dichterbij, want wat is daar het nadeel van?
Plannen is hier niet het probleem, er is simpelweg teveel wat niet in de beschikbare tijd past.
Ballard_L schreef:Als je door de weeks niet vaker kan (even niet nadenkend over de maandag), zou je vader dan niet een keer vaker kunnen? Dat jij dan bijvoorbeeld in het weekend een dag van je vader overneemt? Ik neem aan dat je ouders je school ook erg belangrijk vinden en je willen helpen om hier genoeg tijd voor vrij te maken.![]()
Een scooter is ook een oplossing, maar in de winter wel erruugg koud !
Nikass schreef:Een bijrijder/verzorger die helpt met buiten en binnen zetten + zsm weer een autootje. Dat die er nog niet is, is een financiële kwestie neem ik aan? Echter elke dag met OV kost ook veel geld. Misschien kan je vader bijspringen bij de aanschaf van een auto?
Ballard_L schreef:Als je door de weeks niet vaker kan (even niet nadenkend over de maandag), zou je vader dan niet een keer vaker kunnen? Dat jij dan bijvoorbeeld in het weekend een dag van je vader overneemt? Ik neem aan dat je ouders je school ook erg belangrijk vinden en je willen helpen om hier genoeg tijd voor vrij te maken.![]()
Een scooter is ook een oplossing, maar in de winter wel erruugg koud !