Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hartje_tibo schreef:Ik weet er wel een paar maar wat wil je allemaal doen tijdens het kamp? Veel buitenritten of juist meer wedstrijdgericht?
Anniek22 schreef:Samen met mij naar de Two Lazy Seven Ranch...? :-p
De manege "la ma rotte" kan ik je sterk afraden... :-(
woefwoef1 schreef:Anniek22 schreef:Samen met mij naar de Two Lazy Seven Ranch...? :-p
De manege "la ma rotte" kan ik je sterk afraden... :-(
Waarom zou je lamarotte afraden?
Ik ga er ieder jaar, en ik denk dat het voor jou (topicstarter) wel een heel leuk kamp is, want je gaat er namelijk heel veel buitenrijden en spellen doen, maar minder wedstrijdgericht, zoals dressuur en springen enzo. De paarden worden er ook super verzorgd!

Er was we veel corvee maar de activiteiten waren leuk en de ritten ook en er is genoeg ruimte voor je koffers. Ook is er een (wat minder dan bij Molenzicht) mooi bos en ga je lekker hard crossen!!

Citaat:Eekwal had hele leuke kamers alleen ik zat in de groepskamer (er zijn een paar kamers voor 8 of 5 ofz en een kamer voor een stuk of 20) en die douche was wel okay. De paarden waren heeel leuk alleen de activiteiten minder.... Er word veel dressuurgereden en weinig buitengoederen ondanks dat ze een heeeeeel mooi bos er gewoon letterlijk naast hebben liggen. De uitjes waren opzich wel tof. Maar door het gebrek aan 'buitenbakse' paardenactiviteiten gaf het mij niet echt een ponykampgevoel, en dat vind ik best wel belangrijk in een ponykamp .