Vriendje mee naar paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vriendje mee naar paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:14

Ik moet van mijn vriend vragen wie van de bokkers ook een heel lief vriendje heeft die meegaat naar de paardjes en hoe vaak?

Groetjes

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:18

Ikke! :D
Niet zo vaak meer, omdat ik op andere dagen naar stal ga dan dat hij hier is of ik bij hem. Maar in de zomer toch wel regelmatig!
Hij heeft er zelfs ook al een paar keer opgezeten! :P

Lienepien95

Re: Vriendje mee naar paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:20

Ikke...mijn paard vindt hem leuker dan hij mij vindt :p. Vriend neemt altijd zeer veel wortels/snoepjes mee xD

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:23

Persoonlijk vind ik het ook wel lekker als ik mijn hobby voor mezelf heb en vriendlief ook een eigen hobby heeft.
Ik hoef niet constant op elkaars lip te zitten. :) Als hij een keertje mee gaat en interesse toont in mijn hobby, is dat natuurlijk wel leuk. Maar ik weet niet of ik er gelukkig van zou worden als mijn vriend ook de hele tijd mee zou willen naar de paarden (tenzij hij zelf ook een paard zou hebben en daarmee in de weer zou zijn, natuurlijk...).
Mijn paard is echt mijn ding; daar ga ik elke dag heen om lekker tot mezelf te komen. :)

Een vriend die echt totaal mijn hobby niet steunt en er alleen maar over zeurt en klaagt (hoeveel tijd/geld het wel niet kost, enz), hoef ik echter ook niet! :o

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:25

Heel soms gaat hij eens mee. Vooral als er iets moet gedaan worden dat ik niet kan (dingen repareren), of om es fotos te maken. Of in de winter komt hij soms es helpen uitmtesten.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:31

Mijn vriend had niks met paarden en ging een keer mee om eens te kijken. Sindsdien is hij helemaal stapel op ze en ondertussen heeft hij ook rijlessen en gaat hij elke dag met me mee <3

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:34

Bijna nooit want daar heeft ie geen tijd voor :p Mocht er iets gerepareerd moeten worden ofzo dan komt ie wel.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:35

Die van mij vond het stinkdieren toen we bij elkaar kwamen. Nu gaat hij vrijwillig knuffelen en tuttelen, en uiteraard zo verzorgen. Hij is nu zelfs zover dat hij Reno zijn roze deken opdoet. :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:36

Mijn paard is ook van mijn vriend, dus hij gaat mee wanneer hij tijd heeft :D

Eeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:40

Mijn vriend is nu in een half jaar 2 keer mee geweest. 1 keer met trainen, toen heeft hij ook even gereden want dat had tie nog nooit gedaan. En de 2e keer was hij mee naar wedstrijd. Ik vind het persoonlijk leuk als hij af en toe meegaat, het is toch een manier van interesse tonen in elkaar.

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:43

Mijn vriend ging bijna altijd mee, nu wonen we samen en gaat hij nog heel vaak mee maar wel minder. Ik vond dat altijd wel gezellig want ik stond en sta op een niet zo grote stal en er waren niet altijd stalgenoten aanwezig.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:48

Mijn vriend gaat wel eens mee omdat ik het leuk vind, maar hij doet liever thuis of elders zijn eigen ding. Zoals eerder gezegd,a ls hij meegaat is het vaak om foto's of reparaties. :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:50

Zo vaak als hij kan :)
Hij poetst ook, mest, wandelt.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:51

Mijn vriend gaat vaak mee naar de paarden. Ook is hij altijd mee als ik op wedstrijd ga en als ik een dag niet kan uitmesten etc. Dan doet hij dat. Hij is ook gek op mijn paarden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:54

Leuk om te lezen!

Mijne gaat ook regelmatig mee. Vond ze eerst eng, boterham geven was een no go en zou hem nooit erop krijgen.

Nu halfjaar later :+ Hij stapt zo af en toe rond. Helpt met mesten, voeren en wortels geven is ook wel erg leuk. Hij is toch ook wel een beetje gek op mijn paard geworden. Als ik echt niet kan gaat die ook alleen. :+

We gaan denk ik wel 4-5x per week samen erheen. Ik vind het zelf wel erg leuk :)!

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:55

Ik! Mijn vriend ging voorheen eigenlijk bijna altijd mee (3-4x per week)
Nu ik ergens anders rijd vraagt hij nog steeds vaak of hij mee mag, maar nu het wat kouder wordt en er geen binnenbak is zal het wel minder worden :))

Hij heeft wel altijd gezegd dat als ik alleen zou gaan en er zou niemand anders zijn dat hij dan mee gaat, gewoon fijner om savonds niet alleen ergens te zijn.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:56

Mijn vriend gaat zolang als dat we samen zijn bijna iedere dag mee :)

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 09:56

Mijn vriend is 1x mee geweest en heeft weleens ja geantwoord op de vraag of hij ook op het paard wil :+ Verder is het nog niet gekomen

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:06

Ik vind/vond het helemaal niet erg om mee te gaan naar stal. :D Even te helpen en te kijken naar les of mee te gaan op wedstrijd. Helaas nu vrij gezellig dus geen vriendinnetje meer om af en toe eens mee naar stal te gaan. -O-

Wat hier wel aangestipt wordt is dat het belangrijk is om ook gewoon je eigen ding te hebben, maar dat het ook heel fijn is als je (af en toe) interesse toont in elkaars hobbies/interesses.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:13

Mijn vriend is 2 keer mee geweest naar stal in de anderhalf jaar dat we een relatie hebben.
Wel gaat hij (als hij kan en zin heeft) mee naar wedstrijden, maar dat is echt vrijwillig!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:14

Mijn man gaat ook regelmatig mee. Om klusjes te doen of om gewoon ff te helpen met bv alle paarden binnen te halen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:19

Mee die van mij gaat ook rustig alleen :D hij is nu ook alleen voeren. Maar hij gaat regelmatig mee en eigemlijk altijd als ik op concours.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:22

Mijn vriend deelt ook dezelfde hobby, we hebben de paarden aan huis staan.
Gaat regelmatig meevoeren,stal kuisen en optuigen en ment ook ! :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:24

Mijn vriend gaat liever niet mee, hij heeft er niet zo veel mee sinds mijn fjord is overleden (was zijn maatje) maar zo af en toe wil ie me wel gezelschap houden. Maar dan moet ik niet te lang gaan xD

wedstrijden, voor zo ver we die doen, issie helaas nog nooit geweest. Dat vind ik wel jammer, helemaal omdat ik altijd aardig nerveus ben.. mgoed.. ga hem niet dwingen als ie niet wil

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 11:26

Mijn vriend gaat soms mee. Hij begint ook steeds meer te snappen wat wij in een paard kunnen zien :) En dat was zo lief om te horen. Maar als hij geen zin heeft gaat ie thuis ook gewoon gitaar spelen of wat dan ook en dan zegt ie dat ook eerlijk.

Tis en blijft immers mijn hobby ;)