Ik heb echt heel veel reacties ontvangen, maar het overgrote deel is totaal niet geschikt. Hoe pas ik de advertentie aan zodat ik de juiste persoon aantrek?
http://www.bokt.nl/markt/ad/305967/zwar ... m-te-lease
Ik hoop op goede tips!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gruis schreef:Ik denk als je wil dat iemand ervoor betaalt dat je nooit een zeer goede ruiter krijgt. Goede ruiters komen niet op zulke advertenties af; zij rijden voor niks een getalenteerd paard of willen er zelf voor betaald krijgen. Ik denk dat je hier een keus tussen moet maken: óf een goede ruiter, óf ervoor betaald krijgen.
Ik denk dat iedereen wel een M / Z ruiter wil op zijn paard en er nog voor betaald wil krijgen ook.
linnie050 schreef:Als je wel vertrouwen hebt in iemand kan degene misschien prive gaan lessen met je paard en zo op dat niveau komen....
En je bijrijder nu dan? Wil zij je paard niet leasen of kan zij niet vaker komen?
Peelie schreef:Hey Lena,
Toen ik dit las dacht ik gelijk aan jou en bram! Blijk jij het nog te zijn ook
Tjah, jij weet als geen ander wat een gedoe het al Was om iemand te zoeken voor Nash (wat dus ook niet gelukt Is).
Mijn ervaring Is een korte bondige advertentie te schrijven met de eisen. Veel Penny reacties ga je any how krijgen. Gewoon negeren en zodra iemand die geschikt lijkt reageert, dan pas uitnodigen.
0000 schreef:Je wilt er dus wel voor betaald krijgen, je wilt dat iemand de kosten voor jouw paard gaat dragen. Ik denk ook dat het type ruiter dat jij zoekt, dat je paard verder kant trainen ipv alleen erop gaat zitten, dit niet voor niks gaat doen. Dat soort ruiters hebben genoeg paarden te rijden zonder de kosten over te nemen.
Peelie schreef:Gruis, ik ken Lena en die vraagt ECHT GEEN bijdrage. Beetje jammer dat er door gezeurd wordt over het betalen...
Lena, ik zal eens een beetje rondvragen voor je.
Heb je ook een adv. open staan op MP?
Peelie schreef:Gruis, ik ken Lena en die vraagt ECHT GEEN bijdrage. Beetje jammer dat er door gezeurd wordt over het betalen...
Gruis schreef:Huh? Maar ze zegt toch zelf dat ze wil dat er in de kosten voorzien wordt? Dan betaal je dus wel om een paard te rijden. Of heb ik het nou mis? Het woord 'leasen' impliceert ook dat er betaald moet worden. Maar corrigeer me als ik het mis heb.
0000 schreef:Je wilt er dus wel voor betaald krijgen, je wilt dat iemand de kosten voor jouw paard gaat dragen. Ik denk ook dat het type ruiter dat jij zoekt, dat je paard verder kant trainen ipv alleen erop gaat zitten, dit niet voor niks gaat doen. Dat soort ruiters hebben genoeg paarden te rijden zonder de kosten over te nemen.
Precies dit
linnie050 schreef:Peelie schreef:Gruis, ik ken Lena en die vraagt ECHT GEEN bijdrage. Beetje jammer dat er door gezeurd wordt over het betalen...
Die titel ze vraagt leaser. ....
Dat is iemand die betaalt.
Ik lease zelf ook een paard. Dat is niet gratis.
Gruis schreef:Ja, dan kost het diegene dus wel geld.
linnie050 schreef:Ohhh ik denk dat ik het al begrijp.
Stallingskosten zijn dan voor diegene.
En verder zoals:
Zadelmaker
Tandarts
Hoefsmid
Dierenarts kosten
Entingen
wormenkure
Dekens als ze stuk zijn enz.
ik lease zelf ook wel belangrijk om af te spreken