Het lijkt me leuk om voor een keer te ruilen met iemand van dicipline, er zijn vast meer bokkers die dat leuk vinden dus ik dacht laat ik een keer een topic aanmaken dan kunnen we misschien onderling een keer een andere dicipine in de paardensport proberen. Dus lijkt het jou leuk om een keer te ruilen dan is het misschien handig om aan te geven ik welke regio je woont en wat je aanbied en wat je graag zou willen doen!
Wat bied ik aan:
Eigenlijk niet zo veel
ik heb zelf een mini paardje voor de kar staat als je het leuk vind zou je dan eerst bijv. een stukje mee mogen rijden en daarna zelf mogen mennen als dat lukt dit kan door de polder of in de wei.en natuurlijk kan er heerlijk geknuffeld worden met mn kleine pony Ik woon op flakkee, zelf heb ik niet zo veel eisen. Oww en voor mij hoef je niet echt volgens een dicipline te rijden want een rondje hobbelen ofzo als eem penny vlechtjes maken vind ik ook super. Ik bedoel het meer als wisselen van "rijstijl" want iedereeen rijd op een andere manier en het is ook wel eens leuk om dat te proberen
ik weet dat er ooit een soort gelijk topic was maar daar is een ruildag uit gekomen maar het leek mij leuk om onderling te ruilen en een nieuw topic leek me overzichtelijker (sorry modjes als het verkeerd staat)
Ik heb een leuke alrounder die vooral geniet van lekker hard galopperen buiten (zolang er niet te veel afleiding langs het pad is, want dan kan je een hoop gezigzag en heen en weer gespring verwachten van alle takjes die inneens toch wel eng zijn) maar ik beoefen niet echt een dicipline
Ik hoop dat je iemand tegen komt waarmee je kunt ruilen! Mij lijkt het nog steeds heel gaaf om een keer aan western te doen! Ik heb een keer een buitenrit gemaakt in 'westernstijl' in Midden-Amerika en sindsdien kriebelt het al