Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als je zo aan je pony's moet komen "ik beloof ze dit, laag prijsje" dan denk ik ook tjah...
Peerke_ schreef:Het probleem waar ze waarschijnlijk heel vaak tegenaan lopen : "Ik verkoop mijn pony niet aan een manege of handelaar"
Na dat een paar keer gehoord te hebben, zou ik ook even achterwege laten dat ik een manege heb.
kwita schreef:verkocht = verkocht, maar ik snap je punt.
Hopelijk gaan ze snel op hun neus en dan is het wel hun pony en verantwoording, hopelijk worden er dan geen onschuldige kinderen de dupe van (en hun ouders)
Maar manageponys hebben ook ontzettend veel fans....en ontvangen veel liefde terug ....bekijk het zo
(en ik heb een heel slecht beeld van maneges, komt door de manege hier in de buurt
maar daar leren ze "druk, meer druk, trek en ruk, nog meer druk"
Dus nee, daar zou mijn pony niet happy worden...))
Maar ze heeft hem terug, en is niet meer van plan om Shine te verkopen.
vangen ging niet zonder kleerscheuren soms, ze was bang en boos. Nu is het de allerliefste kroel die er is, haar baasjes van 9 en 10 kunnen alles (vangen, opzadelen, trailer laden, buitenrit) met haar. Ze komt je opzoeken voor aandacht. Ik zou ook kapot zijn als die op een manege terecht kwam. Als mensen duidelijk vertellen dat de pony daar niet geschikt voor is waarom toch kopen...