Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mijn familie gedoogd het. He tis niet makkelijk voor ze maar we kunnen er nu aardig mee om gaan.
.....dat snappen ze al niet eens.
\
. Toch wil ik het hier op Bokt ook nog ff kwijt, juist omdat het zo herkenbaar is.
. Echte vrienden blijven toch wel!
). Het zou fijn zijn als zij konden begrijpen dat er voor jou nu eenmaal iets heel belangrijks in je leven is dat iedere dag aandacht nodig heeft. En dan zou het ook fijn zijn als ze het kunnen waarderen wanneer jij met een alternatief plan komt, zoals: 'zullen we volgend weekend afspreken' en dan niet reageren met: 'jij wilt alleen afspreken als het jou uitkomt'. Maar probeer die afspraak dan ook te houden en alleen af te zeggen als er echt iets dringends tussen komt. Ik vind het zelf ook vervelend als ik drie keer een afspraak probeer te maken met iemand en die wordt dan elke keer op het laatste moment afgezegd door de andere partij. Dan ga ik echt niet weer een avond vrijhouden, en ik ben dan ook niet degene die een andere datum zal voorstellen.

!

.