Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en neem eentje die lekker cool in zijn hoofd is zodat je hem ook mee naar buiten kan nemen (makkelijkst een met al buitenervaring)
).AmoorM schreef:Dat kan best hoor!
Doe ik ook met mijn vader, hij wil echt alleen recreatief en ik rij ook graag wat serieuzer.
Goede afspraken maken, consequent zijn.
Voor je paard is het ook best fijn om afwisseling te hebben.
Maar soms is het inderdaad best moeilijk, maar daar moet je je bij neerleggen denk ik.
Als je je paard deelt met je moeder heeft zij evenveel recht op het paard dan jij.
Hoezo wil je moeder een paard dat niet al te goed is?

Frederikedg schreef:Zoiets zou inderdaad ideaal zijn! Alleen als je een goed paard wilt zit je er vaak ook nog mee dat de prijs redelijk kan oplopen.. en aangezien mijn moeder maximaal 2500 euro uit wilt geven eigenlijk kan dat nog best een probleem worden

AmoorM schreef:Frederikedg schreef:Zoiets zou inderdaad ideaal zijn! Alleen als je een goed paard wilt zit je er vaak ook nog mee dat de prijs redelijk kan oplopen.. en aangezien mijn moeder maximaal 2500 euro uit wilt geven eigenlijk kan dat nog best een probleem worden
Ik vindt 2500 nog een redelijk bedrag hoor.
Om wedstrijden te gaan rijden heb je geen jonge 3 jarige met gigantische goede voorouders nodig hoor.
Frederikedg schreef:AmoorM schreef:Dat kan best hoor!
Doe ik ook met mijn vader, hij wil echt alleen recreatief en ik rij ook graag wat serieuzer.
Goede afspraken maken, consequent zijn.
Voor je paard is het ook best fijn om afwisseling te hebben.
Maar soms is het inderdaad best moeilijk, maar daar moet je je bij neerleggen denk ik.
Als je je paard deelt met je moeder heeft zij evenveel recht op het paard dan jij.
Hoezo wil je moeder een paard dat niet al te goed is?
Mijn moeder is een beetje onzeker over hoe ze rijdt (ze heeft als klein kind gereden en pakt het de laatste tijd weer op), ze vind het vooral belangrijk dat ze buiten kan rijden en zo min mogelijk serieus te hoeven rijden. Ze is bang dat een sportpaard te goed voor haar is waardoor het slecht gaat tijdens het rijden en ze niet meer durft. Ik probeer haar duidelijk te maken dat dat helemaal niet het geval hoeft te zijn maar ze blijft bij die mening