Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vind het er eerlijkgezegd ook belachelijk uitzien... paardje1983 schreef:Die risico neem ik dan maar. Dat ik op mijn kaak val is de kans heel klein. Als iemand nog thuis eentje heeft liggen en ervan af wil dan kan je me een PB sturen. Had van de week een cap geleend waar ik een paard moest rijden en diehad zo'n bescherner op zitten, maar wilde het niet verkopen. Dus daarom dat ik opzoek ben naar zo'n beschermer.
paardje1983 schreef:Vindt het fijner zitten. De cap die ik had geleend lag ook vaster op mijn hoofd.
floorpenp schreef:Ik heb verder geen 'ervaring' met dat soort caps, maar ik denk niet dat zo'n kinbeschermer ervoor zorgt dat deze vaster op je hoofd zit. Dan is de pasvorm van je eigen cap gewoon niet goed. Mijn caps zitten allebei gewoon goed 'vast' op mijn hoofd en ik loop er ook wel eens op stal mee rond als ik spullen opruim, bandje hangt dan gewoon los maar cap blijft prima zitten

Ankie2011 schreef:Kunnen we hier niet vriendelijk blijven tegen TS. Als zij toch per se een cap met zo'n kuipje wil moet ze dat toch zelf weten. Kunnen we allemaal heel betweterig gaan doen.