Al een aantal keren als er een evenement was van onze vereniging (LVN) dan kreeg ik te horen van deze "dame" dat er geen stallen beschikbaar zouden zijn. Elke keer als ik gewoon even een telefoontje pleegde of iemand anders een telefoontje pleegde voor mij dan bleken er altijd wel een aantal boxen beschikbaar te zijn en was het nooit een probleem. Nu word ik er op aangesproken dat ik geen box voor mijn paard had mogen regelen

Nu had ik ook leuk voor mezelf een email gestuurd naar www.paardenfoto.nl omdat ik heel graag eens een paar mooie foto's van Nappie en mij op wedstrijd wil hebben............. (ik had de foto's van Emihedio gezien....) Dat had ik dus niet mogen doen

En nu komt het laatste: Mijn vader is de sponsor van deze competitie en na lang wachten en nog steeds geen startijden ben ik maar eens gaan mailen waar dat bleef........... Tja ze was vergeten om mij en mijn vader een mailtje te sturen met de tijden en het programma

Nou zeg ik je, volgens mij heeft ze gewoon de pik op me in. Maar het is wel weer een bewijs dat ook binnen deze organisatie weer wat kaf onder het koren zit die het een ander altijd maar moeilijk probeert te maken