Ervaring met Equiwishes???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dantalion

Ervaring met Equiwishes???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 16:20

Hallo, als eerst, sorry als er al een forum bestaat met dit onderwerp.

Nu mijn vraag:

Heeft iemand hier ervaring met spullen kopen bij Equiwishes. Ik wil er namelijk een Neckrope kopen, maar wil eigenlijk even kijken of er mensen zijn die ervaring met deze site hebben (en daar misschien een keer al een Neckrope hebben gekocht). Krijg je de spullen binnen?, komen ze netjes/heel binnen? beetje van dat soort vragen. Jullie zouden me op weg helpen als je er wat van weet

alvast bedank, en nog een fijne dag verder :)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:21

Hele fijne winkel :D
Heb er een tijdje geleden (rond kerst) een flinke bestelling gedaan.
Ondanks de drukte van kerst was het binnen de normale levertijd in huis en iedereen is er blij mee :D

Heb zelfs het kopstuk en neusstuk een andere kleur kunnen geven, nadat ik vroeg of dat mogelijk was :j
-Deze optie staat namelijk niet in het keuze menu, ik heb de bestelling daarom via fb gedaan, de factuur netjes in de mail gehad :)

Dantalion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 16:25

YamaSaki schreef:
Hele fijne winkel :D
Heb er een tijdje geleden (rond kerst) een flinke bestelling gedaan.
Ondanks de drukte van kerst was het binnen de normale levertijd in huis en iedereen is er blij mee :D

Heb zelfs het kopstuk en neusstuk een andere kleur kunnen geven, nadat ik vroeg of dat mogelijk was :j
-Deze optie staat namelijk niet in het keuze menu, ik heb de bestelling daarom via fb gedaan, de factuur netjes in de mail gehad :)

Dank je voor de info :)

Samblabla

Re: Ervaring met Equiwishes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:38

Ik heb een goede ervaring met deze winkel. Er is niet 1 ding van kapot, mooie kwaliteit en goede levering. :)

Dantalion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 16:45

Samblabla schreef:
Ik heb een goede ervaring met deze winkel. Er is niet 1 ding van kapot, mooie kwaliteit en goede levering. :)

oke thx :)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 16:51

Ik heb meerdere touwhalsters gekocht, maar dus wel met neus/kopstuk, een neckrope en een leadrope, oh en volgens mij ook teugels :P
(was voor meerdere mensen tegelijk), en alles is helemaal in orde :j

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:11

Samblabla schreef:

Jep, hier ook!

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 20:07

Ik geen goede 2 naambordjes besteld en nooit gehad helaas eerst wisten ze niet dat er besteld was en toen ineens was de post ze verloren heel jammer

Lovethokkaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 09:20

Ik heb er een touwhalster gekocht, hij was een beetje te groot en het duurde bijna een maand voordat ie binnen was ... Maar ik ben verder wel tevreden met het product!

loenatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 09:26

de producten vind ik echt wel goed en van superkwaliteit! :)
maar bij mij duurt het meestal bijna 2 maand voor iets toekomt...
ik had eind november iets besteld voor kerstmis en het is pas in januari aangekomen...
dus de verzendtijd duurt wel erg lang...

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:15

Ik heb op zaterdag 15 maart twee touwhalsters besteld en het is nu al woensdag 5 maart en er staat dat het na twee weken wordt verzonden waneer komt het dan

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:17

Ik heb er ook goede ervaringen mee! Super zelfs! :D

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:17

Soofjesuper schreef:
Ik heb op zaterdag 15 maart twee touwhalsters besteld en het is nu al woensdag 5 maart en er staat dat het na twee weken wordt verzonden waneer komt het dan

Huh?

15 maart is pas over 10 dagen.

LauraxRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:33

ik heb ook wat bestelt op 16 februari en ik heb het nu nog niet :( in de mail stond dat de verzendtijd 7 tot 10 werkdagen was maar die zijn vorige week vrijdag voorbij en ik heb het nog niet :( :(

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:36

LauraxRoos schreef:
ik heb ook wat bestelt op 16 februari en ik heb het nu nog niet :( in de mail stond dat de verzendtijd 7 tot 10 werkdagen was maar die zijn vorige week vrijdag voorbij en ik heb het nog niet :( :(

Waarom stuur je niet even een berichtje? :)

Soofjesuper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:37

Ik bedoelde 5 maart) en er staat dat het na 14 dagen wordt verzonden en dat het dan 4 tot 7 werkdagen duurt tot het er is

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:39

Ik heb ook zeer goed ervaringen er mee.

mara2579

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 12:37

Geen goede ervaring mee! Lees hier meer over bestellingen die lang onderweg zijn etc... Vond mailcontact zeer onprettig en absoluut niet klantvriendelijk. Allerlei smoezen waarom artikel niet was verzonden (ziekte, verwijzingen naar algemene voorwaarden) , toon was onaardig en hooghartig.

Marleen_vA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 23:01

ik heb 20 maart een bestelling geplaatst... zou tussen de 10-15 werkdagen binnen zijn. Nog altijd niks ontvangen. 2x tussendoor mailcontact gehad. ze zeiden dat ik het voor het einde van de week binnen zou hebben.. heb niks binnen gehad... vraag mij serieus af of ik opgelicht ben... -O-

Sona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 22:52

Opzich hele fijne winkel. alles netjes en heel binnen. en ook mooi optijd. Succes met je bestelling( wat je waaraschijnlijk nii nodig hebt, want het komt zoiezo wel goed en heel aan).

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 08:52

Niet bij iedereen komt het aan

Marleen_vA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 09:23

Jamiejoyce schreef:

Ze zorgen er maar voor dat het aankomt, want het gaat niet om een klein bedrag...
Vind het ook raar dat ik in de recensies dezelfde redenen zie staan waar mense tegenaan lopen (te laat binnen, überhaupt niet binnen krijgen, niks meer vernemen, etc). ik hoop dat ik het nog binnenkrijg, anders ga ik aangifte doen.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 11:13

Marleen_vA schreef:
Jamiejoyce schreef:

Ze zorgen er maar voor dat het aankomt, want het gaat niet om een klein bedrag...
Vind het ook raar dat ik in de recensies dezelfde redenen zie staan waar mense tegenaan lopen (te laat binnen, überhaupt niet binnen krijgen, niks meer vernemen, etc). ik hoop dat ik het nog binnenkrijg, anders ga ik aangifte doen.

Nee je hebt helemaal gelijk hoor bij mij kwam ook niks binnen was zogenaamd kwijt geraakt met de post uiteindelijk wel geld terug gekregen

Christ123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 19:48

Zelf heb ik een keer een touwhalster bestelt en die was gewoon netjes optijd, maar een stalgenootje heeft er een maand geleden een setje besteld en die is er nog steeds niet.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 20:33

Heb er zelf ook een tijdje geleden een touwhalster + touwteugels besteld, persoonlijk vond ik de teugels niet zo goed afgewerkt in vergelijking met mijn touwteugels van horsebeads. Ook duurde het meer dan 2 maanden voordat onze bestelling was bezorgd, voor mij een eenmalige bestelling daar ;)