Het was dus op de Nieuwe Heuvel in Lunteren, waar ik vlakbij sta en ik dus ook woon.Ze lieten eerst tien veulens zien die geprikt waren door het KWPN zelf, wat een schitterende veulens!!! Ik vond ze bijna allemaal mooi, en bewegen dat ze konden. Voor zover ik het kon zien met een supergebruik van het achterbeen. Daarna nog vier veulens die door de hengstenhouder zelf waren uitgezocht, nog vier PLAATJES
!!! Wow....Ik ben zo benieuwd wat de hengstenkeuringscommissie van deze veulens zegt en hoe het afstammelingenrapport er dus uitziet... Eén ding wel: stuk voor stuk hoofden met uitdrukking erin, mooi modellen, veel beweging en mooie kleur en aftekeningen....vind ik dan
. Kan niet wachten tot april!!!!!!!!! Vergeet ik het belangrijkste bijna: de droomhengst zelf die nog eens super door de baan ging...Wat een prachthengst is het toch ook!!! Ik kan er uren naar kijken, maar wat een karaktertje!!! Paar keer steigeren hahaha, de donder. Reservekampioen PAVOCUP 2001.....is niet niks! Veulen, groei nou 'es wat sneller!!!Ik kan niet meer wachten, wil weten of je op je pappie lijkt met de kuren van je schat van een mams!!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-09-04 17:01 ]</font>

. Of er een stiekum inlanden
.
, ben toch nog op zoek naar een 2e paardje dus ach ik neem hem wel mee hoor.
,
\ dan moet ik er nog even over nadenken hoor