Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
, ik heb sinds een paar maanden een rode bmw met 170 paarden...
ik haat het als ook maar iemand mijn zadel prongelijk pakt, of een x met mijn teugels heeft gereden. of iemand míjn halsters gebruikt,
of mijn beenbescherming omdoet, enz, enz, enz ..
Lovethokkaa schreef:ongeveer allesik haat het als ook maar iemand mijn zadel prongelijk pakt, of een x met mijn teugels heeft gereden. of iemand míjn halsters gebruikt,
of mijn beenbescherming omdoet, enz, enz, enz ..
verder kan ik best wel delen hoor
xSlvna schreef:Ik leen alles uit, zelfs mijn paard. Kreeg een half jaar geleden de vraag of ik het paard een weekendje kon missen, het eerste wat ik dacht was 'YEAH, vrij!' en gelijk afgeleverd op het adres.![]()
Ik leen haar ook altijd uit aan random mensen waarvan ik weet dat ze goed zijn voor dieren en leuk kunnen rijden, van 'Hey, zin om mijn pony te rijden?'.
Heb er ook niks op tegen als iemand mijn spullen leent, als ze het erna schoon terug hangen. Dekjes, peeskappen, hoofdstel, veel plezier...
xSlvna schreef:Ik leen alles uit, zelfs mijn paard. Kreeg een half jaar geleden de vraag of ik het paard een weekendje kon missen, het eerste wat ik dacht was 'YEAH, vrij!' en gelijk afgeleverd op het adres.![]()
Ik leen haar ook altijd uit aan random mensen waarvan ik weet dat ze goed zijn voor dieren en leuk kunnen rijden, van 'Hey, zin om mijn pony te rijden?'.
Heb er ook niks op tegen als iemand mijn spullen leent, als ze het erna schoon terug hangen. Dekjes, peeskappen, hoofdstel, veel plezier...
Die instelling ben ik ook wel gewend, halsters, laarzen (voor in de blub), touwen worden onderling gewoon gepakt en terug gezet.

als mijn stalgenoot het vertrouwd en er bij is (want dan rijden ze samen) vind ik het hartstikke leuk
Die instelling ben ik ook wel gewend, halsters, laarzen (voor in de blub), touwen worden onderling gewoon gepakt en terug gezet.