Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tigra_ schreef:Ik hoop dat het nog lang gaat duren. Maar ik zou ze zeker lekker houden en verder gewoon de normale bezigheden buiten het rijden. Mijn vorige pony is met pensioen gegaan heeft helaas niet zo lang geduurd maar hij had zeker nog lang mogen blijven van mij. Een oudje afdanken zou ik persoonlijk niet kunnen of een paard wat iets gaat mankeren ook niet.
. Als ze jarenlang voor je werken, hebben ze een goed pensioen verdiend. maby schreef:leuk om te horen dat de oudjes toch tot het eind bij de eigenaar mogen blijven.
dat mensen ze zo weg kunnen doen of niet meer naar omkijken daar kan ik echt niet bij.
ik had mijn pony op een leeftijd van 17, en heb 2 jaartjes met dr kunnen rijden. daarna is ze met pensioen gegaan. ze bleef bij mij staan. en ze heeft een mooie leeftijd van 27 gehaald.
het is en blijft moeilijk als ze eenmaal gaan, maar kan op een mooie tijd terug kijken en ze heeft een goed leven gehad
Ik hoop ook echt van harte dat al die mensen die roepen (niet alleen hier hoor
) dat ze hun paard voor altijd houden, dit ook echt doen
ben er nog niet over uit of ik hem in de natuurweides wil hebben of savonds toch naar binnen wil doen.. Ach, hopelijk duurt dat nog wel een jaartje of 15 voordat ik deze keus moet gaan maken
ben wel erg blij dat hij in ieder geval heeeel dicht bij huis kan komen te staan dan!!
Prima leventje zo, en nee, hij gaat niet weg. Hij mag blijven, tot het niet meer gaat, en ook dan ben ik erbij.