Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De klik ontstond toen ik klein was).
Na een paar maanden hadden we wel echt een klik. We hebben samen dan ook heel wat meegemaakt en dan bouw je ook een band op. 
), de eerste was mijn verzorgpony (fjord). Het heeft even geduurd, maar op gegeven moment was de klik er ineens. Ik heb haar uiteindelijk gekocht en helaas op 25-jarige leeftijd moeten laten inslapen.

Heb dan ook nog nooit een seconde spijt van hem gehad, we matchen geweldig.
Bij het kijken bleek hij precies te zijn wat in de advertentie e.d. al naar voren kwam, dus dat was snel beslist.
Ik heb ook nog een jaarling van haar staan waar ik absoluut een klik mee heb maar niet zoals met zijn moeder. Mijn rijpaard vind ik uiteraard ook leuk..maar met haar heb ik wel de minste klik. Niet dat ik niet blij met haar ben, maar het is anders dan met mijn eerste paard.
en pas dit jaar, dus 7 jaar later, heb ik die klik weer gevoeld met een andere Arabische merrie van dezelfde fokster. Helaas heb ik niet de middelen om die aan te schaffen anders had ik dat meteen gedaan.