en daar hebben wij echt een hele strenge leraar voor helaas.
toen we de klas inliepen stonden alle tafels een beetje schots en scheef.
duz roy een klas genootje zeg zijn tafel goed, en opeens begint die gast te schreeuwen van: jezus idioot dat je bent ga gewoon zitten nu en anders vertrek je maar.

en toen liet jeroen zijn pen vallen en hij wou hem oppakken en toen begon hij nog harder te schreeuwen: got*******ga zitten nu en hou je ***bek.
duz waarop jeroen antwoord heb je het tege my ????
en toen zij de docent weer: oprotten nu ik wil je nooit meer zien, maar jeroen bleef gewoon zitten want die is wel zo

duz toen zij martine : rot zelf op ouwe zak.

toen was het stil en toen zij de docent niets meer.
toen begon hij opeens heel normaal weer te praten

en toen hij uitgekletst was zij jeroen iets tegen boyd en toen begon de docent weer te schreeuwen dat hij niet mag praten.
en daar zij jeroen: hallo !! ik mag nu praten hoor, je hebt me zelf aangeleerd dat als de leraar uitgepraat is dat de leerling mag praten.(het is wel zo)
en toen was het stil en de docent zij daarna : jezus (waar ??????

ik heb nog nooit in mijn 18 jaar dat ik docent ben zon ongelovenlijke * klas gehad.
(had je maar geen leraar moeten worden zij ik)
en toen liep hij weg de klas uit, en ja hoor kwam hij met de directeur naar ons toe.
wij lagen al helemaal dubbel

hij zij tegen de directeur dat hij ons nooit meer les wou geven.

de rest van de les (we hadden 3 kwartier les en daarvan hadden we daarna nog een half uur les)
gingen we mooi achter de computer.
en vandaag hadden we een toets en hij had de blaadjes neergelegd en de rest heeft hij in de leraren kamer gezeten.
hij is echt bang geloof ik.