1ste wedstrijd gehad met mijn 3 half jarigen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

1ste wedstrijd gehad met mijn 3 half jarigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 18:53

vandaag me 1ste dressuur wedstrijd gehad. Met me 3 half jarigen paard die totaal nooit 1 wedstrijd had gelopen dus geen evaring der mee had. Veel leuke reachtiese gehad. Van club leden sjury was erg streng we zijn wel een evaring rijker. En bij mij waren ze de enigen waar ze ging klappen naar de proef. Ben echt trots op me paardje heb ook negatiefe reachtie gehad maar was maar van 1 iemand. Het smaakt echt naar meer 9 november weer een wedstrijd en weer bij me eigen club. Maar ja ondanks dat toch een thuis wedstrijd was toch was nieuwe voor der maar dat was voor al de zweer die om heen hing.

Eske_B

Re: 1ste wedstrijd gehad met mijn 3 half jarigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 09:38

En , wat zijn je punten en hoeveelste ben je geworden?
Mooi dat het goed ging en dat je een ervaring rijker bent!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 13:08

EskeGirl schreef:
En , wat zijn je punten en hoeveelste ben je geworden?
Mooi dat het goed ging en dat je een ervaring rijker bent!

Waren heel laag en ze waren streng had 157 en 158 maar beging liever laag dan gelijk hoog weet niet hoe veelst we zijn wwant de waren 10 combinatie in de B en hoogste war die sjury ofzo iets over de dag gaf was 195 van wat mee had gekregen ben niet de helen dag geweest zelf normaal doe dat wel bij me eigen club maar was dood moe naar dat ik zelf gereden had maar ben trots op me zelf en me paard ik heb lekker gereden en rij nu vorlopig allen wedstrijden voor de evaring en elke wp is dan mooi mee genomen heb 9 november weer en dan pas weer in maart want ik rij voorloopig alleen bij me eigen club

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:11

Zou eerder bij jezelf gaan kijken, waarom je zulke lage punten hebt. In plaats van direct te zeggen dat het een strenge jury is. Zo aan deze punten te zien, ben jij er nog niet klaar voor om op wedstrijd te gaan met dit beestje.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:42

Hebben ze ook commentaar op je protocol geschreven? Dan kan je daar lekker mee aan het werk en volgende keer betere punten halen :).
Veel plezier!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 14:51

Heb je eigenlijk foto's? Ik ben best benieuwd!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 16:30

FriesWytske schreef:
Zou eerder bij jezelf gaan kijken, waarom je zulke lage punten hebt. In plaats van direct te zeggen dat het een strenge jury is. Zo aan deze punten te zien, ben jij er nog niet klaar voor om op wedstrijd te gaan met dit beestje.

dat zijn we zeker wel en sjury was zeker wel streng hoor. dat zegt iereen en iereen zegt zelf had zelf verwacht dat hoger punten zou krijgen. Want ik heb helen netten proeven gereden hoor. we zijn al ander half jaar een combie. En ik rij op dit moment wedstrijden om evaring op tedoen de wp komen van zelf wel. En punten boeie me weinig eigelijk de evaring op doen is op dit moment belanrijker en voor al met zoon jong dier. Wij zijn helen goede combie ze doet alles voor me. En we zijn zeker wel klaar voor ander zou ik nooit gestart zijn. Maar der werden over het algemeen helen lagen cijfers geven. EN van 1 wedstrijdje is weinig tezeggen. EN vooral voor 1st keer mag ik niet klagen hoor. ik had der totaal niet van verwacht. Ik zal altijd naar wedstrijd toe gaan met dachten dat nergens op reken elke puntje is mee genomen. Het laagste was had was 4 maar dat waren de heel weinig. Dus graag geen comentaar dat we der niet klaar voor zijn. Want dat zijn we zeker wel. Als ik der niet klaar voor was hadden me ouders het echt niet goed gevonden hoor. En mijn ouders beslissen en die laten mijn niet starten als voor banketstaaf zou rijden en dat reed niet. Zelf een jury lid een kennis van mijn had gedacht dat ik hoger zou krijgen. En ik was de enigen waar der bij geklapt werd naar me 1st proef. Ga mijn lekker af kraken tewel niet eens weet hoe gegaan is en hoe de voorbereiding gegaan is. En wat wil je met 3 half jarigen zo stabiel als een 10 jarigen is ze echt niet hoor. Ik durf temisten te starten met 3 half jarigen dat durft ook niet iereen. En het was bij mijn eigen verenigen. Dus wat jij zegt is totaal niet waar.
Laatst bijgewerkt door xxpaaardje op 13-10-13 16:42, in het totaal 3 keer bewerkt

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 16:31

EskeGirl schreef:
Hebben ze ook commentaar op je protocol geschreven? Dan kan je daar lekker mee aan het werk en volgende keer betere punten halen :).
Veel plezier!

ja dat hebben ze. En we gaan ook mee aan het werk en mag over 3 weken weer wedstrijd rijden.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 16:34

zweer, en sjurie ?? >;)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-13 16:37

spicegirl schreef:
zweer, en sjurie ?? >;)

lees onderschrift.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:31

Geen wedstrijdvraag maar wedstrijdverslag.
WD-V => WD-K

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:36

3.5 jarige en 1.5 jaar combi? mag hopen niet qua rijden :=

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:41

Celiien schreef:

Ik dacht precies hetzelfde.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:44

Om 157 in de B te rijden moet je echt héél beroerd rijden, ook als het een strenge jury was.
Zou nog even lekker lessen nemen en wachten met de wedstrijden verder, het is echt niet leuk als je keer na keer zulke punten haalt ;). En je zegt ''ik begin liever met lage punten dan meteen hoog''. Maar waarom eigenlijk? Het is toch juist heel leuk als je meteen goede punten haalt?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 19:07

Celiien schreef:

Nee tuurlijk rij ik er geen ander half jaar op. Ik rij haar pas sins haar 3e haar maar had haar als sins haar 2e. Ik ben niet dom ofzo hoor. Ik weet meer van paarden dan men denkt. EN ik ga echt niet op een 2 jarigen zitten ben je wel goed.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:09

Nou nou, iets aardiger mag ook wel. Niemand valt je aan maar jij reageert wel aanvallend. Is helemaal niet nodig :) Beetje netjes reageren mag ook wel.
Fijn dat het een goede ervaring is geweest!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:12

Sorry dat ik t vroeg hoor allemachtig. Jij zet het er niet bij ik neem alleen maar aan :roll:

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 19:13

44Myrthe44 schreef:
Om 157 in de B te rijden moet je echt héél beroerd rijden, ook als het een strenge jury was.
Zou nog even lekker lessen nemen en wachten met de wedstrijden verder, het is echt niet leuk als je keer na keer zulke punten haalt ;). En je zegt ''ik begin liever met lage punten dan meteen hoog''. Maar waarom eigenlijk? Het is toch juist heel leuk als je meteen goede punten haalt?

nee want je komt je altijd een keer tegen. EN hoe echt niet gelijk een wp terijden hoor. EN reed zeker niet slecht. Ik ken iemand die jury is. EN die had zeker hoger dacht. Maar die sjuurde zelf niet. Ze snapten ook niet dat ik die punten kreeg. EN iemand ander had mijn 1st proef gezien toen had ik 158 en die had 10 meer gedacht. IK reed harstikken goed. Alleen de jury was streng en ik heb geen paard. DIe al 100000x wedstrijd heeft gereden dus als paard met zonder evaring rijd met ruiter zonder wedstrijd evaring . Dat rijd heel ander. En ik vind niet erg achter af dat die punten heb. Leer je alleen maar van en ik ga zeker door. Ik stop niet met wedstrijden naar 1 wedstrijdje . Ik rij 1st voor de evaring als ik een wp haal is mooi mee genomen. Wij zijn der klaar voor dus ik hoef niet alleen maar telessen. EN ik les nu al elke week en dat deed hier voor ook al. Als niet weet hoe gegaan is oordeel dan niet. Mijn paard heeft geen wedstrijd evaring ja dus oordeel dan niet. Want ik ken veel mensen die in beging hoog scoorden maar die zijn zich zelf tegen gekomen of gaan zich zelf nog tegen komen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:15

Weet je, als je geen negatieve reacties wilt hebben, maak dan geen topics aan.. je zit alleen maar mensen aan te vallen, omdat je jezelf blijk baar aangevallen voelt? Mensen geven alleen maar tips en goede raar, en jij zit ons allemaal af te blaffen omdat 'jij het toch wel beter weet'. Ga dan lekker tegen je ouders hierover door, maar kom dan niet op bokt erover zeuren 'ooooo ik had zoooooooo'n strenge jury vandaag'...

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 19:15

Celiien schreef:
Sorry dat ik t vroeg hoor allemachtig. Jij zet het er niet bij ik neem alleen maar aan :roll:

dus ik hoef het der niet bij te zetten. Zo als kan zien in mijn onderschift is niet mijn 1st paard sins ik geboren ben. EN zeker niet mijn moeder 1ste paard. Alleen paarden van ons waren dezen leeftijd wij hebben alleen maar jongen paarden gehad. Dus evaring genoeg daar in. En als beetje slim bent zou snel ook wel kunnen na denken dat een normaal mensen met verstand van paarden niet op een 2 jarigen gaat zitten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:16

TS, je hebt een hele vervelende en kinderachtige manier van reageren. Je bent al 19 dus een beetje genuanceerder reageren mag ook wel. Iedereen reageert netjes dus dan mag je dat zelf ook doen. Je krijgt geen kritiek, alleen tips. Doe er wat mee :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 14-10-13 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:17

Wow, aan je verhalen te lezen kan je eigenlijk wel direct in het Z starten? jeetje zeg.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:18

valerie2012 schreef:
Celiien schreef:

dus ik hoef het der niet bij te zetten. Zo als kan zien in mijn onderschift is niet mijn 1st paard sins ik geboren ben. EN zeker niet mijn moeder 1ste paard. Alleen paarden van ons waren dezen leeftijd wij hebben alleen maar jongen paarden gehad. Dus evaring genoeg daar in. En als beetje slim bent zou snel ook wel kunnen na denken dat een normaal mensen met verstand van paarden niet op een 2 jarigen gaat zitten.

*pakt cayenne der post erbij (
Jíj bent al 19? Doe alsjeblieft normaal zeg. Ben geen klein kind dat even terecht moet worden gewezen :=
Kan toch niet ruiken dat je zoveel ervaring hebt e.d. en om eerlijk te zijn kom je over als een 12/13 jarige dus ja het had zomaar waar kunnen wezen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:18

Ts, mensen bedoelen het hier echt niet negatief, maar je reageert heel aanvallend.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:19

Heb overigens gelijk getemd op TS. Hou er niet van als mensen zo doen :)