Ik ben in 1 klap zoveel lichter geworden.
Ik was een tijdje geleden opzoek naar een gezeldschaps pony voor Bobby,
Omdat Bobby nu op een oude koeien melkerij staat, en zich heel erg alleen voelde als enige pony op stal.
Nu had ik na een hele lange zoektocht eindelijk een geschikte pony gevonden en dan gebeurt er dit

ik had een hele lieve dravers ruin gevonden en klikte super tussen Bobby en Lucky,
maar na een week belde ze mij op,
dat hij zijn enting nog moest hebben de 25ste,
dat mocht dan wel naar hun rekening,
aangezien het al te laat was om de DA te bellen zou ik hem A.S. maandag laten komen,
want in het weekend is het wel erg duur voor een enting.
Daar waren ze het blijkbaar niet mee eens,
en daar kwam nog bij dat ik niet genoeg geld heb voor 2 paarden, dus ik was het niet eens met het bruikleen contract,
ik wilde immers een pony voor Bobby erbij,
en niet voor mezelf,
en mocht er iets met die pony gebeuren dan kan ik Bobby ook wel verkopen,
en dat is wel het laatste wat ik wil.
Dus daar waren mijnmoeder en ik het niet zo over eens.
Dit allemaal bij elkaar heeft er toe geleden dat ze Lucky hebben opgehaald, inneens.
Mijn moeder maakte mij wakker, 1dag voor ik weg zou gaan naar Curaçao (zondag zou ik gaan) en vertelde dat ze vandaag Lucky op wouden komen halen.

Nu zit ik weer met een chagerijnige eenzame pony.
En het was ook niet dat ik niet wilde mee betalen aan Lucky,
maar ik heb gewoon een te laag salaris voor 2 pony's,
en omdat ik door Bobby al een hele hoge rekening heb gekregen bij de DA wil ik uit voorzorg daarvoor een contract sluiten met iemand die zijn pony bij Bobby wil stallen,
dat het dan die gene zijn eigendom blijft,
en dus ook zijn eigen rekeningen betaald.
Natuurlijk wil ik wel mee betalen,
als ik weer aan de gang ben bij mijn werk,
maar ik moet gewoon voorzichtig met mijn geld zijn.
En de pony voor Bobby krijgt immers een heel erg goed tehuis,
Dus slechter word hij er niet van

Als of ik me niet rot genoeg voelde, ging het weereens rot met mijn vriend die nu voor een jaar in Curaçao woont, en ben tot de beslissing gekomen om ermee te stoppen.
net een dag voor ik naar hem toe zou gaan.
Maar stel je voor dat je daar al 17jarig meisje alleen op dat eiland zit voor een week (als hij met bivak is) of dat ik weer eens (zoals heel vaak) ruzie met hem krijg, dan sta ik er alleen voor.
Ook waren er andere dingen die niet liepen (bv. dat hij mij ouder wilde maken dan mijn leeftijd, hijzelf is 24, en verwacht dat ik inneens een volwassen persoon word

Ben nu wel opgelucht, en kan na 3 maanden iedere avond rot slapen, en een jaar een relatie met veel ruzie, eindelijk weer eens rustig slapen, alleen zit ik nu met mijn paardje in mijn hoofd, wat voelt dat beestje zich eenzaam zeg, hij was zooo blij met Lucky, inneens kwam die uitsloverige arabier in hem weer naar boven, als ze samen op de wei gingen, heerlijk gezicht was dat, ik was zo blij met Lucky voor Bobby, verdorie.
Bobby is weer vrijgezel, en ik ook (na een jaar)

Ben nu iig weer opzoek naar een gezeldschaps pony, en ga binnenkort weer naar school, mijn oude leventje weer op pakken.
Nou ik ga weer stoppen, het is alweer laat.
Tot ziens luitjes